Of het een draadje waard is weet ik niet. Er hoeft natuurlijk niemand op te reageren, maar ik vind het wel een mijlpaal.
Zoals uit gebreid in de kranten beschreven is de Model 3 het best verkopende model in Nederland, wat betreft aantallen.
Ook is het niet verrassend dat de Model 3 het model auto is met de hoogste omzet. De auto zit in de hogere middenklasse.
Wel verrassend is dat Tesla nu ook het merk is met de hoogte omzet.
Dat Mercedes ingehaald zou worden zat er wel een beetje in.
Maar BWM en en Volkswagen leken onbereikbaar.
Het is wel in overeenstemming met de algemene cijfers. Wat betreft de aantallen was Q3 het laagste dit jaar met 15 en 10% minder terwijl dit nog vertekend wordt door de aantallen van de M3.
Overigens wordt het wel tijd voor Tesla om het aantal vestigingen op het zelfde niveau te brengen met het bijbehorende serviceapparaat.
Zoals uit gebreid in de kranten beschreven is de Model 3 het best verkopende model in Nederland, wat betreft aantallen.
Ook is het niet verrassend dat de Model 3 het model auto is met de hoogste omzet. De auto zit in de hogere middenklasse.
Wel verrassend is dat Tesla nu ook het merk is met de hoogte omzet.
Dat Mercedes ingehaald zou worden zat er wel een beetje in.
Maar BWM en en Volkswagen leken onbereikbaar.
Het is wel in overeenstemming met de algemene cijfers. Wat betreft de aantallen was Q3 het laagste dit jaar met 15 en 10% minder terwijl dit nog vertekend wordt door de aantallen van de M3.
Overigens wordt het wel tijd voor Tesla om het aantal vestigingen op het zelfde niveau te brengen met het bijbehorende serviceapparaat.