Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla huren tijdens de maand Juli

This site may earn commission on affiliate links.
Goeiedag,


Ik ben Elie Gutwirth, student uit het Antwerpen.

In de komende maanden eindig ik mijn studies hier in Antwerpen, vervolgens vertrek ik naar Engeland om daar voort te studeren.

Mijn vrienden ga ik voor een lange tijd niet meer terugzien en hebben we besloten om tijdens de maand juli een dagje in London samen te doorbrengen.:smile:

Ik probeer van deze reis "the best of the 2 worlds" te doen: - zowel economische, als -leuk! Daarom ben ik op het idee gekomen om mijn vrienden te verrassen en met een Model S af te komen.

Is er iemand die zijn Tesla 2 dagen in maand Juli niet gebruikt, en hem kan verhuren voor een betaalbaar bedrag?

Hopelijk komen een positieve reacties...

Hartelijk bedankt iedereen!

Elie
 
Hertz verhuurt ze in het filiaal van luchthaven Zaventem maar ik vrees wel een beetje voor de prijs.

En gezien de aanschaf prijs van de auto, de omvang en het vermogen lijkt me een hoge huurprijs bij hertz niet irreëel. Er zullen op de gehuurde tesla's regelmatig nieuwe bandjes gaan.

Desalniettemin veel succes met het vinden van een verhuurder die hem voor een 'betaalbaar' bedrag wil verhuren.
 
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de reacties en ideeën die hier aan bod zijn gekomen :smile:!!

Ik ben echter op zoek naar iemand die zijn Tesla voor 2, 3,... dagen tijdens de maand Juli niet gebruikt .

Omdat er voor het rijden van de Tesla geen brandstof nodug is, ben ik bereid om de eigenaar van de Tesla het bedrag te betalen die ik anders aan benzine zou uitgeven.

Natuurlijk laat ik ook een waarborg achter!



MVG

Elie
 
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de reacties en ideeën die hier aan bod zijn gekomen :smile:!!

Ik ben echter op zoek naar iemand die zijn Tesla voor 2, 3,... dagen tijdens de maand Juli niet gebruikt .