Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla huren tijdens de maand Juli

This site may earn commission on affiliate links.
Goeiedag,


Ik ben Elie Gutwirth, student uit het Antwerpen.

In de komende maanden eindig ik mijn studies hier in Antwerpen, vervolgens vertrek ik naar Engeland om daar voort te studeren.

Mijn vrienden ga ik voor een lange tijd niet meer terugzien en hebben we besloten om tijdens de maand juli een dagje in London samen te doorbrengen.:smile:

Ik probeer van deze reis "the best of the 2 worlds" te doen: - zowel economische, als -leuk! Daarom ben ik op het idee gekomen om mijn vrienden te verrassen en met een Model S af te komen.

Is er iemand die zijn Tesla 2 dagen in maand Juli niet gebruikt, en hem kan verhuren voor een betaalbaar bedrag?

Hopelijk komen een positieve reacties...

Hartelijk bedankt iedereen!

Elie
 
Hertz verhuurt ze in het filiaal van luchthaven Zaventem maar ik vrees wel een beetje voor de prijs.

En gezien de aanschaf prijs van de auto, de omvang en het vermogen lijkt me een hoge huurprijs bij hertz niet irreëel. Er zullen op de gehuurde tesla's regelmatig nieuwe bandjes gaan.

Desalniettemin veel succes met het vinden van een verhuurder die hem voor een 'betaalbaar' bedrag wil verhuren.
 
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de reacties en ideeën die hier aan bod zijn gekomen :smile:!!

Ik ben echter op zoek naar iemand die zijn Tesla voor 2, 3,... dagen tijdens de maand Juli niet gebruikt .

Omdat er voor het rijden van de Tesla geen brandstof nodug is, ben ik bereid om de eigenaar van de Tesla het bedrag te betalen die ik anders aan benzine zou uitgeven.

Natuurlijk laat ik ook een waarborg achter!



MVG

Elie
 
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de reacties en ideeën die hier aan bod zijn gekomen :smile:!!

Ik ben echter op zoek naar iemand die zijn Tesla voor 2, 3,... dagen tijdens de maand Juli niet gebruikt .

Omdat er voor het rijden van de Tesla geen brandstof nodug is, ben ik bereid om de eigenaar van de Tesla het bedrag te betalen die ik anders aan benzine zou uitgeven.

Natuurlijk laat ik ook een waarborg achter!



MVG

Elie
Ja hoor. Oftewel: mag ik enkele dagen een Tesla 'huren' voor 100 euro. Heel redelijk, want het kost de eigenaar niets.

Mocht er hier nog iemand een Ferrari hebben die je een paar dagen toch niet gebruikt, dan wil ik die ook wel lenen. Ik breng hem gewassen terug.
 
Dit soort topics is blijkbaar een repeterend fenomeen op alle autofora.
Ik ken het van het merk Porsche. Afhankelijk van factoren als de originaliteit van de wens (trouwen werkt niet), de zieligheid of leuke foto's van de topic start(st)er wil het nog wel eens lukken, valt me op.

Ooit spraken we op het porscheforum af om alle gelukzoekers maar door te verwijzen naar SnappCar. Zo slim was hier ook al iemand.
 
Dit soort topics is blijkbaar een repeterend fenomeen op alle autofora.
Ik ken het van het merk Porsche. Afhankelijk van factoren als de originaliteit van de wens (trouwen werkt niet), de zieligheid of leuke foto's van de topic start(st)er wil het nog wel eens lukken, valt me op.

Ooit spraken we op het porscheforum af om alle gelukzoekers maar door te verwijzen naar SnappCar. Zo slim was hier ook al iemand.
Waarom zou iemand een Porsche willen lenen dan? :tongue:
 
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de reacties en ideeën die hier aan bod zijn gekomen :smile:!!

Ik ben echter op zoek naar iemand die zijn Tesla voor 2, 3,... dagen tijdens de maand Juli niet gebruikt .

Omdat er voor het rijden van de Tesla geen brandstof nodug is, ben ik bereid om de eigenaar van de Tesla het bedrag te betalen die ik anders aan benzine zou uitgeven.

Natuurlijk laat ik ook een waarborg achter!



MVG

Elie

Ik hoop voor de toekomstige ontwikkeling van belgie, dat je geen economie of bedrijfskunde studeert. Of luchtvaart, of rechten, of medicijnen, of tja.... omdat de auto geen brandstof verbruikt wil dat niet zeggen dat er geen kosten zijn :) google eens op afschrijving, verzekering, onderhoud, of wellicht achterbanden, combineer de resultaten in een formule met bijna 500PK en 100% koppel direct beschikbaar bij het aantikken van een versnellingspedaal, en een gezonde dosis zelfvertrouwen, zelfoverschatting en enthousiasme van een beginnend (Belgische!) bestuurder en vraag dan aan je professor wiskunde om eens mee te rekenen hoe groot de kans is dat je de auto meekrijgt van een wildvreemde die niet verzekerd is als hij zijn auto uitleend aan derden.

wil overigens wel een schappelijk voorstel doen: ik wil m toch wel verkopen. dus als jij nou gewoon 87000 euro aan borg achterlaat, draag ik m op een parkeerplaats ergens achter een stationnetje aan je over en beloof ik dat ik geen aangifte zal doen als je m niet terugbrengt :)
 
Ik hoop voor de toekomstige ontwikkeling van belgie, dat je geen economie of bedrijfskunde studeert. Of luchtvaart, of rechten, of medicijnen, of tja.... omdat de auto geen brandstof verbruikt wil dat niet zeggen dat er geen kosten zijn :) google eens op afschrijving, verzekering, onderhoud, of wellicht achterbanden, combineer de resultaten in een formule met bijna 500PK en 100% koppel direct beschikbaar bij het aantikken van een versnellingspedaal, en een gezonde dosis zelfvertrouwen, zelfoverschatting en enthousiasme van een beginnend (Belgische!) bestuurder en vraag dan aan je professor wiskunde om eens mee te rekenen hoe groot de kans is dat je de auto meekrijgt van een wildvreemde die niet verzekerd is als hij zijn auto uitleend aan derden.

wil overigens wel een schappelijk voorstel doen: ik wil m toch wel verkopen. dus als jij nou gewoon 87000 euro aan borg achterlaat, draag ik m op een parkeerplaats ergens achter een stationnetje aan je over en beloof ik dat ik geen aangifte zal doen als je m niet terugbrengt :)

:biggrin::biggrin::biggrin: ! Echte PW reactie.:wink: