Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Wat doet de Moskou Tesla Club misschien? Meer dan enkel events voor eigenaars organiseren?
Lees het gerust eens na op hun website... Главная ;)
Zij doen, binnen hun mogelijkheden, alles wat Tesla doet in andere landen. Verkoop, onderhoud, reparatie, etc.
Waarschijnlijk wereldwijd de organisatie die in praktische zin het dichtst bij een Tesla dealer/importeur komt.
 
Haha, al die reacties op zijn tweet...
Ben ZEER benieuwd.

Meest voor de hand liggende is de 100 kWh batterij.

Ik laat me toch ook verleiden tot een uitspraak. Grotere en kleinere batterijen zijn tot nu toe gewoon ingevoerd en waren er "ineens". Dat de 100 kWh batterij zo voor de hand liggend is lijkt me weer een reden om iets anders te verwachten. En wederom, we weten het niet tot over drie uurtjes.
 
Klopt , maar de surburban of gelijke wagen ziet er ook nog heel goed uit.

dat lijkt inderdaad zo.
Maar het is zeer de vraag of dat veilig is.
Doel van kreukelzones is zoveel mogelijk energie absorberen; en de G-krachten op de inzittenden verminderen doordat de deceleratie zo lang mogelijk duurt.

Een wagen die niks meegeeft, en er dus weinig beschadigd uitziet, kan best wel heel nasty zijn voor de inzittenden.

(helaas ooit zo'n ongeval gezien, ruim 35j terug. alle verkeerslichten stonden op groen. de ene auto zag er nog vrij goed uit; maar de 5(!) inzittenden waren allemaal dood.)
 
Afgelopen zaterdag:
Los van de ellende die dit alles voor betrokkenen veroorzaakt: weer eens de inzittenden van de Tesla ongedeerd.:rolleyes:
Ongluk 160820.jpg