Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Last edited:
Enorm uitgebreid verslag bij Autoblog.
Een paar kritische noten waar ik het niet mee eens ben (touchscreen) maar overall toch positief:
Tesla Model X rijtest - ABHD auto video's
Tesla Model X: rijtest en video

Ik vind het eigenlijk wel een goed en keurig verhaal en het komt op mij over dat hij inmiddels overtuigd is dat elektrisch rijden goed kan. Dat hij het touchscreen niks vindt, kan ik ergens nog wel begrijpen en vind ik niet zo belangrijk en dat hij het uiterlijk niet mooi vindt, interesseert volgens mij niemand wat. Hij was daarentegen wel positief over het interieur en dat is natuurlijk mooi. Ik heb overigens via Twitter aan Autoblog opgemerkt dat het verhaal van de CO2 niet helemaal zuiver is.
 
Dat, en het intypen van een adres in de navigatie. Het werkt het beste als je je hand kunt stabiliseren aan de rand van het scherm, maar het is niet ideaal.

Ik vind dan weer de navigatie-input super.
Ofwel rechtstreeks via de agenda. (Meestal))
Ofwel door een deel van de naam van bedrijf in te typen.
Ofwel door een locatie aan te duiden op het scherm (als ik bewust een bepaalde route wil volgen)

Veel handiger dan om het even welke andere navigatie.
 
  • Like
Reactions: Jamas and HWS
Ik vind dan weer de navigatie-input super.
Ofwel rechtstreeks via de agenda. (Meestal))
Ofwel door een deel van de naam van bedrijf in te typen.
Ofwel door een locatie aan te duiden op het scherm (als ik bewust een bepaalde route wil volgen)

Veel handiger dan om het even welke andere navigatie.

Jawel en waar is de tijd dat werd gezegd dat je niet onder het rijden de navigatie moet bedienen? Als ik kijk hoe het in de Leaf gaat of onze vorige TomTom dan stop je echt wel even. En dan hebben (de meesten van ons) nog de hulp van AP waardoor je je even tot het scherm kunt richten.
Ik ben het met Dirk eens.
 
Ik vind dan weer de navigatie-input super.
Ofwel rechtstreeks via de agenda. (Meestal))
Ofwel door een deel van de naam van bedrijf in te typen.
Ofwel door een locatie aan te duiden op het scherm (als ik bewust een bepaalde route wil volgen)

Veel handiger dan om het even welke andere navigatie.
Het gebruikersinterface van de navigatie is inderdaad prima. Maar dat van Waze heeft diezelfde functies PLUS correcte routeberekening. Nu nog een Waze app versie voor het Tesla OS...
 
  • Like
Reactions: redevries