Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
ik was verbaasd over de schade aan de auto;
maar waarschijnlijk hebben de hulpdiensten inderdaad het dak opengehaald om de ongelukkige vrouw uit de wagen te halen (zoals het artikel wordt verondersteld).
rip.
Ik las in de commentaren op electrek een Duitser die hier een verklaring voor gaf.
Een vrachtwagen zou dwars op de rijrichting hebben gestaan t.g.v. de eerdere aanrijding met een busje.
De Tesla reed vervolgens, geheel in Joshua Brown stijl, onder die vrachtwagen. Met helaas de gekende afloop...
 
  • Informative
Reactions: S-19910
Automotive-columnist Wim Oude Weernink vraagt zich af of het wel zo'n goed idee is om een extra Tesla-fabriek in Nederland te zetten.
Column Oude Weernink | De utopie van Tesla
Ik kwam hier om ook dit artikel te plaatsen. Ik moest er erg om lachen. Het niveau is triest. Wim 'Oude' Weernink doet zijn naam eer aan. De moderne tijd gaat een beetje aan hem voorbij :)
 
Last edited:
IMG_5103.JPG IMG_5104.JPG Over exposure gesproken. Ik weet dat ik beter moet kunnen scannen maar ik wilde dit vast delen.
Gratis reclame voor je merk en heeel positief.
We hebben nog veel gemeenten dus ga maar even door.
 
Wim Oude Weernink vraagt zich af of de Duitse concerns wel accu's van Tesla gaan kopen. Die 'Oude' azijnpissende fossiel heeft kennelijk nog geen weet van het feit dat Tesla al 400.000, maar vermoedelijk al heel veel meer, bestellingen voor de Model 3 in huis heeft. Tesla heeft de vergane glorie die de fossiele autoindustrie nu gaat worden helemaal niet nodig.
 
  • Funny
  • Like
Reactions: HWS and simonsmidt
Ze zullen inderdaad de batterijen wel moeten inkopen straks, als ze nu niet zelf miljarden investeren in fabricage.

Dat is de enige manier om nog te kunnen concurreren straks. De batterij bepaalt de prijs van de auto en dus de winstmarge die je kunt hanteren. Grootschalige eigen productie is de enige manier om die prijs zelf in de hand te houden. Tesla snapt dat.
 
  • Like
Reactions: simonsmidt