Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Beschikt Waze ook over Flitser info, want daar is het me voornamelijk om te doen?
Laatst reed mijn vrouw 13 km te hard in de bebouwde kom en werd door een mobiele flitser gefilts: 124 euro :(

Gebruik de aandacht die je aan een app of toestel zou schenken beter aan het letten op de baan, zeker in de bebouwde kom. En zet je cruise control dan op 50, de remweg neemt kwadratisch toe met de snelheid.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Gebruik de aandacht die je aan een app of toestel zou schenken beter aan het letten op de baan, zeker in de bebouwde kom. En zet je cruise control dan op 50, de remweg neemt kwadratisch toe met de snelheid.
En zo kan ik mooi on topic inhaken (maar eigenlijk past deze ook in het verzekeringen draadje):
Tesla expands on its new car insurance program as self-driving technology improves

Tesla biedt al een half jaar autoverzekeringen aan, voorlopig alleen in Azië en neemt in de prijsstelling mee dat het aantal ongelukken drastisch daalt als gevolg van autopilot. Tijdens de earnings call werd daar meer over gezegd.

Dit artikel: Tesla is so sure its cars are safe that it now offers insurance for life licht daarbij toe dat de prijs van de autoverzekering voor het leven (van de auto?) in de aankoopprijs van de auto verwerkt zal worden, vergelijkbaar met het afkopen van het onderhoud.

Lijkt me dat wanneer dat hier beschikbaar komt ons lands verzekeraars van hun Tesla hoofdpijn dossiers verlost zijn ;)
 
En zo kan ik mooi on topic inhaken (maar eigenlijk past deze ook in het verzekeringen draadje):
Tesla expands on its new car insurance program as self-driving technology improves

Tesla biedt al een half jaar autoverzekeringen aan, voorlopig alleen in Azië en neemt in de prijsstelling mee dat het aantal ongelukken drastisch daalt als gevolg van autopilot. Tijdens de earnings call werd daar meer over gezegd.

Dit artikel: Tesla is so sure its cars are safe that it now offers insurance for life licht daarbij toe dat de prijs van de autoverzekering voor het leven (van de auto?) in de aankoopprijs van de auto verwerkt zal worden, vergelijkbaar met het afkopen van het onderhoud.

Lijkt me dat wanneer dat hier beschikbaar komt ons lands verzekeraars van hun Tesla hoofdpijn dossiers verlost zijn ;)

Maar er, gezien de effecten van Model 3, er wel een andere hoofdpijn bij krijgen. Overigens helemaal niet zo'n gekke formule. Zijn we ook af van die allsecur reclame.
 
Ik overweeg om een icoyote mini aan te schaffen, omdat door het gelimiteerde internet de flitsmeister pagina nauwelijks nog laadt. In Belgie zal het zeker werken, maar ik vraag mij af of er zich voldoende gebruikers in Nederland en Frankrijk bevinden om hier optimaal gebruik van te kunnen maken. Een jaar abonnement kost tenstlotte wel minstens 12 euro per maand. Mocht een dergelijke icoyote daadwerkelijk goed werken in NL en FR, dan is zo'n apparaatje misschien ook iets voor jou, @pvkeep

ik had de coyote-app (icoyote); volgens mij een stuk goedkoper; ik dacht zo'n 50€/jaar als je geen gebruik zou maken van de talrijke promoties. werkt prima in B, en ook in Fr.
 
super. Zou volgens mij nog vlot verkopen.
Daarnaast zou het geen slecht idee zijn om extra modellen op basis van een huidig model aan te bieden. Weinig research en een extra grote doelgroep bereiken.
Zie maar hoe de Duitse merken elke niche opvullen met nieuwe modellen.

EDIT:
Iemand kon niet wachten en heeft het al zelf gedaan...
tesla-model-s-cabrio-ebay.jpg

tesla-model-s-cabrio-ebay2.jpg