Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Last edited:
  • Like
Reactions: robertvg and HWS
Ik ben nog niet op de helft van het artikel maar de auteur heeft nu al wel op magische wijze een benzinemotor weten te maken zonder extra CO2 uitstoot ten opzichte van een electromotor. :confused:

Edit: artikel uit, het is gewoon een rehash van eerder gedaan TNO onderzoek met dezelfde conclusie.


de grafiekjes zeker het eerste zijn een beetje verwarrend in the end is EV 3x minder dan Benzine.
 
Helemaal in het begin meldt hij dat hij een elektrische auto rijdt. Op de oprit zie je ook een zwarte X staan die overeenkomt met een eerder gerucht.
RDW doet de rest :)

Klopt en via Twitter kwam ik ook dit plaatje tegen:
1.jpg
 
  • Like
Reactions: HerrJones
Geweldig toch, de Tesla Model X: een Koninklijke koets.
In de reportage van het bezoek aan Koningsdag in Tilburg, zag ik Kim Liebregts (directeur Tesla Benelux) uitleg geven aan Prins Maurits over de prominent in beeld gebrachte Model X. Zo vertelde ze onder meer dat de Koning nog de oude versie heeft. "De nieuwe Model X kan volledig zelfstandig rijden".
 
  • Like
Reactions: Chief
Geweldig toch, de Tesla Model X: een Koninklijke koets.
In de reportage van het bezoek aan Koningsdag in Tilburg, zag ik Kim Liebregts (directeur Tesla Benelux) uitleg geven aan Prins Maurits over de prominent in beeld gebrachte Model X. Zo vertelde ze onder meer dat de Koning nog de oude versie heeft. "De nieuwe Model X kan volledig zelfstandig rijden".
'ooit" was ze vergeten erbij te zeggen...