Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Mij lijkt dat het meeste engineering werk op de Model 3, Roadster, Semi, en wellicht Model Y al gedaan is.
Het is nu vooral alle hands aan dek voor de produktieafdelingen om zoveel mogelijk stuks Model 3 te produceren.
Misschien wel de juiste tijd om even een break te nemen.
(Jerome heeft overigens ook een break genomen, bij terugkomst ontwikkelde hij de Semi)
 
  • Like
Reactions: S-19910
Huh? Een Tesla crasht en nog altijd geen nieuws bij de NOS en in de Telegraaf?

Police probe whether Autopilot feature was on in Tesla crash

Met bijna 100 km/h achterop een brandweerwagen en er dan alleen een gebroken enkel aan overhouden is natuurlijk een prachtige afloop.
Maar er blijft altijd wel een hoop rommel achter na een ongeluk met een Tesla. En waar is de deur gebleven ?
Dat van AP geloof ik wel. Als je op AP rijdt, wel blijven kijken natuurlijk. Maar ik zou verwachten dat AEB dan nog tenminste de snelheid heeft verlaagd. Het is ook niet niets , zo'n rode brandweerwagen.

Schermafbeelding 2018-05-14 om 18.53.12.png Schermafbeelding 2018-05-14 om 18.52.56.png Schermafbeelding 2018-05-14 om 18.52.45.png Schermafbeelding 2018-05-14 om 18.52.36.png Schermafbeelding 2018-05-14 om 18.52.26.png
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2018-05-14 om 18.53.07.png
    Schermafbeelding 2018-05-14 om 18.53.07.png
    845.9 KB · Views: 39
Last edited:
  • Funny
Reactions: is3
Huh? Een Tesla crasht en nog altijd geen nieuws bij de NOS en in de Telegraaf?

Police probe whether Autopilot feature was on in Tesla crash


Op BNR vandaag 15:15. Fileberichten. A20 afgesloten bij Schiedam Oost richting Gouda. 6 auto's en een vrachtwagen op elkaar gereden. En daarna nog een hele rits ongelukken en resulterende files.
En daarna groots in de beursberichten dat er ergens in Amerika een Tesla op een truck was gebotst. Zonder te weten hoe.

Ik geloof dat ze bij BNR zelf geen idee hadden hoe hun eigen uitzending overkwam.

So much for unbiased media.
 
Op BNR vandaag 15:15. Fileberichten. A20 afgesloten bij Schiedam Oost richting Gouda. 6 auto's en een vrachtwagen op elkaar gereden. En daarna nog een hele rits ongelukken en resulterende files.
En daarna groots in de beursberichten dat er ergens in Amerika een Tesla op een truck was gebotst. Zonder te weten hoe.

Ik geloof dat ze bij BNR zelf geen idee hadden hoe hun eigen uitzending overkwam.

So much for unbiased media.
BNR zal, wel weer, niet meelezen.......
 
Op BNR vandaag 15:15. Fileberichten. A20 afgesloten bij Schiedam Oost richting Gouda. 6 auto's en een vrachtwagen op elkaar gereden. En daarna nog een hele rits ongelukken en resulterende files.
En daarna groots in de beursberichten dat er ergens in Amerika een Tesla op een truck was gebotst. Zonder te weten hoe.

Ik geloof dat ze bij BNR zelf geen idee hadden hoe hun eigen uitzending overkwam.

So much for unbiased media.
Ik hoorde het ook op BNR. Vreselijk hoe Anti Tesla ze daar zijn zeg, bizar!
 

Ik heb zo eens wat reacties van investors zitten lezen en die zijn helemaal niet zo negatief.
Ik moet zeggen dat ik diepe bewondering heb voor het feit dat hij dit probleem, dat gewoon in elke organisatie na verloop van tijd ontstaat, rigoureus aanpakt.
En natuurlijk heeft dit niets met de ongelukken te maken maar alles met een sterke positie in de toekomst. Lijkt me best wel een aandachtsgebied te moeten zijn voor een CEO.

In de vijfentwintig jaar die ik (tot 1995) bij een verzekeringsmaatschappij heb gewerkt zijn er talloze reorganisaties geweest maar geen daarvan durfde zo ferm te zijn.

In "mijn" branche zijn in de afgelopen 15 jaar heel veel derden-verdienmodellen opgekomen waarvan ik me afvraag wat de toegevoegde waarde is. Ik probeer dat aan de groep die ik via iLetsel bedien inzichtelijk te maken maar dat wordt me door de branche niet in dank afgenomen.
Hoeveel registers er niet zijn gekomen, hoeveel opleidingsinstituten, steeds nieuwe regeltjes worden bedacht waarvan het maar de vraag is of het ooit het letselslachtoffer in een betere positie brengt. Matchingsites en surveybedrijven.
En alles kost geld dat uiteindelijk toch betaald moet worden. Dat terwijl letselschade echt geen rocketscience is. Gelukkig weerhoudt dat mij er niet van om binnen het eigen platform goedkope en zelfs kosteloze alternatieven te bedenken om bewustmaking te stimuleren. Leuk werk hoor en stapje voor stapje lukken dingen :)
 
Last edited: