Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik weet dat het niet veel verschil zal gaan maken, maar ik heb zojuist mijn abo op het AD opgezegd. Het zal ze er beslist niet van weerhouden om hun wekelijkse portie onzin over elektrische auto's uit te kramen, maar ik ga het niet langer subsidiëren.

Ik zat er al een tijdje over te denken, maar nu weer het verhaal dat een EV net zoveel stroom verbruikt als 10 huishoudens .... een keer is het genoeg. Ik ga er al een tijdje van uit dat als ik een keer te maken krijg met EV gerelateerde agressie, dat de kans groot is dat de dader door het AD op verkeerde gedachten is gebracht.
 
meer range voor S & X via software update? : Tesla Model S Now Boasts Up to 390 Miles of Range

Volgen mij een nieuw pack met meer capaciteit (LR+ met 110kWh??).

Even het verbruik rekenen: 94000(Wh)/360(m)/1.609344(m/km) = 160wh/km

Lijkt mij wel iets te optimistisch voor een Raven S....

Doen we daar 10kWh bij: 104000(Wh)/360(m)/1.609344 = ~180wh/km

Dan lijkt het mij wel een realistische waarden om mee te rekenen.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Knooijer
Ik weet dat het niet veel verschil zal gaan maken, maar ik heb zojuist mijn abo op het AD opgezegd. Het zal ze er beslist niet van weerhouden om hun wekelijkse portie onzin over elektrische auto's uit te kramen, maar ik ga het niet langer subsidiëren.

Ik zat er al een tijdje over te denken, maar nu weer het verhaal dat een EV net zoveel stroom verbruikt als 10 huishoudens .... een keer is het genoeg. Ik ga er al een tijdje van uit dat als ik een keer te maken krijg met EV gerelateerde agressie, dat de kans groot is dat de dader door het AD op verkeerde gedachten is gebracht.

De krant en EV zijn ook van wat andere periode. Mijn opa vond internet ook niks ;-)