FUDTesla: kwaliteit te laag voor de Chinezen | AutoGids
Tesla zal de kwaliteit van zijn producten en zijn klantendienst moeten verhogen op verzoek van de toezichthouders en de Chinese consumentenvereniging.www.autogids.be
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FUDTesla: kwaliteit te laag voor de Chinezen | AutoGids
Tesla zal de kwaliteit van zijn producten en zijn klantendienst moeten verhogen op verzoek van de toezichthouders en de Chinese consumentenvereniging.www.autogids.be
Telepathie:Dan had men er al lang moeten voor zorgen dat wagens niet meer dan pakweg 140km/u kunnen doen, met uitzonderingen op circuit of in Duitsland, afgeschermd via geofencing. Zo zijn er ook buiten het autorijden nog veel toepassingen te bedenken. Waarom bestaat cash geld eigenlijk nog. Zwart werk mag niet, maar kan nog steeds perfect.
HilarischNiet helemaal pers maar toch...
Dat heeft Renault eerst getest op hun F1 auto's.
Dat doet Volvo al sinds 2020.
In 2000-2001 woonden wij als expats in Mexico. Wij hadden toen een Chevrolet Malibu als leasebak, gloednieuw met een 3,5 liter V6 motor. Die was toen al af fabriek beperkt op 170 km/u.Dat doet Volvo al sinds 2020.
Als TACC niet eens aan stond, kan je zelfs niet beweren dat dat onderdeel van AP aan stond.Als in de manual staat dat TACC een onderdeel is van AP, dan heeft Elon gelogen en stond AP aan.
Die schrijver kon wel in de politiek zitten.
@wooter, wil je even de eerste zin in de tekst die je zelf hier laat zien nog eens lezen?Als TACC niet eens aan stond, kan je zelfs niet beweren dat dat onderdeel van AP aan stond.
Verklaring van earnings call was dat AP in zo een omstandigheden niet kan geactiveerd worden, en dat TACC in zo een omstandigheden tot 30mph zou accelereren, enkel werkt met de gordel ingeklikt, en de auto dus niet in een vuurbal zou veranderen.
Ergo: geen AP aan, geen TACC aan.
@wooter, wil je even de eerste zin in de tekst die je zelf hier laat zien nog eens lezen?
Unknown speaker...yeah right.Tesla (TSLA) Q1 2021 Earnings Call Transcript | The Motley Fool
TSLA earnings call for the period ending March 31, 2021.www.fool.com
View attachment 658325
View attachment 658326
In het Nederlands:
Tesla heeft ook de gegevens van de NTSB van het ongeval nagekeken
- Tesla heeft samen met de NTSB een studie gedaan
- In die studie hebben ze het gedrag van een Tesla Model S getest in vergelijkbare omstandigheden
- En in die studie hebben ze het volgende gemerkt
- autopilot zou niet geactiveerd kunnen worden in die omstandigheden, omdat belijning ontbreekt
- traffic aware cruise control kon enkel geactiveerd worden
- met de gordel bevestigd
- vanaf 5 mph
- eens geactiveerd, zou traffic aware cruise control
- op de beschikbare afstand, vergelijkbaar met het ongeval
- enkel tot 30 mph geaccelereerd kunnen hebben
- traffic aware cruise control zou gedeactiveerd worden en de auto gestopt hebben
- wanneer de gordel losgemaakt zou worden
Daaruit kan je de volgende vragen stellen:
- Het stuur was gedeformeerd
- wat een vermoeden geeft dat er toch een bestuurder achter het stuur zat
- alle gordels waren los
- wat het scenario met het activeren van traffic aware cruise control onmogelijk maakt
- wie heeft het stuur gedeformeerd
- als iemand claimt dat traffic aware cruise control dan toch actief was
- wie heeft de auto doen versnellen tot minimum 5 mph om TACC te activeren?
- wie heeft vervolgens de auto doen versnellen tot voorbij 30mph om de auto om te vormen tot een vuurbal bij de eerste bocht?
- wie heeft dan na het ongeval de gordel van de bestuurder losgeklikt?
Deze zin bedoelde ik @wooter : Tesla said Monday that one of Autopilot's features was active during the April 17 crash that killed two men in Spring, Texas.@wooter, wil je even de eerste zin in de tekst die je zelf hier laat zien nog eens lezen?