You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen idee over de grond van de zaak, maar blijf het zorgwekkend vinden dat Tesla de rijgegevens er bij haalt om aan te tonen dat je gemiddeld gezien harder optrekt dan anderen Tesla-rijders. Je kan je er toch niet van ontdoen dat Tesla het harde optrekken van de P100D of M3P naar voor schuift als een verkoopsargument. Maar als er problemen zijn gaan ze je er op wijzen dat je te vaak een stoplichtsprintje trok...
Een aantal Tesla-rijders kopen de wagen daar juist voor en daar moet hij toch tegen kunnen. Nu een Plaid in de markt zetten als snelste productiewagen en later zeggen 'ja, maar je had er niet zo vaak mee mogen optrekken'. Triestig.
petshit
Was het maar het laatste nieuws dat ze ooit publiceerden.Titel van de krant "Het Laatste Nieuws" dekt de lading niet.
“Tesla komt in 2023 met kleinere elektrische budgetwagen van nog geen 25.000 euro”
Tesla zal de aangekondigde budgetversie binnen zijn elektrische wagengamma in 2023 op de markt brengen. Dat schrijft Autocar. Volgens de website zou de instapprijs niet hoger liggen dan 25.000 euro. De compacte hatchback moet de concurrentie aangaan met de Volkswagen ID.3, de Nissan LEAF en de...www.hln.be
De commentaren onderaan van de Dacia Sandero fractie zijn weer om te smullenTitel van de krant "Het Laatste Nieuws" dekt de lading niet.
“Tesla komt in 2023 met kleinere elektrische budgetwagen van nog geen 25.000 euro”
Tesla zal de aangekondigde budgetversie binnen zijn elektrische wagengamma in 2023 op de markt brengen. Dat schrijft Autocar. Volgens de website zou de instapprijs niet hoger liggen dan 25.000 euro. De compacte hatchback moet de concurrentie aangaan met de Volkswagen ID.3, de Nissan LEAF en de...www.hln.be
De waterstoflobby heeft bij deze reageerders goed gewerkt…De commentaren onderaan van de Dacia Sandero fractie zijn weer om te smullen
Nou, dan blijft het beperkt tot een paar artikels per jaar in Motortrend.Als we dit topic hernoemen naar "Tesla in de kwaliteitspers", dan kunnen we alle onzin uit actievodjes als het AD, Telegraaf, HLN, etc verder negeren.
Ik denk dat ze het daar in duitsland nog niet helemaal snappen qua tijdlijn. De wereldwijde vraag in 2030 is ongeveer 50-60 miljoen (in Europa zelfs helemaal geen ICE meer), dus heeft Tesla dan verreweg het grootste marktaandeel van de gehele automarkt met 20 miljoen stuks. Batterijen zijn echt het probleem en dat los je niet op met zo weinig productiecapaciteit. Dus of dit nou een kwaliteitsartikel is... (doet me denken aan die bekende 2 foto's van New York voor en na de implementatie van het concept automobiel. Dat was in 10 jaar afgerond. ) En dan moeten ze nog wat met het dealernetwerk... Vergeet niet dat een EV nu TotalCostOwnership al goedkoper is dan een kleine middenklasser ICE, dus het pariteitspunt van de prijs van het automobiel zelf zal lang niet iedereen afwachten, want als er iets anders goedkoper is spreekt zich dat in onze contreien al snel rond.De Volkskrant:
E-auto is niet het einde, maar de redding van de Duitse auto-industrie
Ze bestaan: krantenkoppen die niet negatief zijn over de elektrische auto!
Ik heb geen idee waar dit artikel over gaat, behalve dat het op de laatste dag van het kwartaal gepubliceerd is en ik denk negatief bedoeld is.Het is hier ook al vaak gememoreerd - hoe lang kun je klanten zo op de proef stellen?
Hyperdrive Daily: Tesla Needs a VP of Customer Experience
Welcome to the Hyperdrive daily briefing, decoding the revolution reshaping the auto world, from EVs to self-driving cars and beyond.www.bloomberg.com
Dan lees je toch echt niet goed. Heb je het wel gelezen?Ik heb geen idee waar dit artikel over gaat, behalve dat het op de laatste dag van het kwartaal gepubliceerd is en ik denk negatief bedoeld is.
Misschien eerst even lezen dan? Zo negatief is het niet en het punt wat ze maken is zeer valide en bovendien ondersteund met publiek beschikbare feiten. Je kunt van Bloomberg zeggen wat je wilt, maar ik ken ze niet als prutsers.Ik heb geen idee waar dit artikel over gaat, behalve dat het op de laatste dag van het kwartaal gepubliceerd is en ik denk negatief bedoeld is.
Dana Hull staat niet bekend om haar Tesla liefde, wat die uitspraken over ontevredenheid van Powerwall- en solar installaties bereft, die kan ik niet verifiëren .Misschien eerst even lezen dan? Zo negatief is het niet en het punt wat ze maken is zeer valide en bovendien ondersteund met publiek beschikbare feiten. Je kunt van Bloomberg zeggen wat je wilt, maar ik ken ze niet als prutsers.
Dan lees je toch echt niet goed. Heb je het wel gelezen?
Kom maar op want ik zie het niet.Misschien eerst even lezen dan? Zo negatief is het niet en het punt wat ze maken is zeer valide en bovendien ondersteund met publiek beschikbare feiten. Je kunt van Bloomberg zeggen wat je wilt, maar ik ken ze niet als prutsers.
Oh, dat verklaart het. Weer een nutteloze click gedaan. Twee keer zelfs, de tweede keer om in detail deze woordendiarree te lezen.Dana Hull staat niet bekend om haar Tesla liefde, wat die uitspraken over ontevredenheid van Powerwall- en solar installaties bereft, die kan ik niet verifiëren .