MvN.on.Tour
Member
Wooter - het is duidelijk dat we van mening verschillen en ik heb geen behoefte om in een polemiek met je te belanden, daarvoor is mijn tijd me te kostbaar, dus wat mij betreft noteer je deze weer in het rijtje “gelijk gehad”.Kom maar op want ik zie het niet.
Wat vaag gewauwel over dat er ontevreden Tesla klanten zouden zijn op twitter. Countless examples zegt de tekst, maar er worden er geen concrete gegeven. Er wordt wat gelinkt naar oudere artikels, en nog een stamp erop dat een executive het bedrijf verlaten heeft (ook weer oud nieuws). Weer nog wat gewauwel over Customer Experience (terwijl ik je uitdaag om de VP van Customer Experience bij Apple eens te noemen) en nog niet eens een conclusie.
Als je serieus interesse hebt in de VP customer experience bij Apple dan zou je in de lijn van Deirdre O’Brien kunnen kijken (Apple Leadership - Deirdre O’Brien) - bijvoorbeeld Steve Cano voor de US (https://www.linkedin.com/in/steve-cano-43250677), maar ik kan me ook voorstellen dat je opmerking meer bedoeld was om je punt te onderstrepen.