Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Afhankelijk of dit nu bij andere automerken hoort of bij Tesla in de Pers. Anyhow: Mercedes spraakmodule geeft een mening over Tesla:
Nu kunnen we er op wachten dat de Tesla een leuk antwoord klaar heeft als je hem vraagt wat hij van een Mercedes vindt. :)
 
  • Funny
Reactions: Maurice1
Niet in de pers maar wel een mooi gebaar van Tesla.
Screenshot_20210718-163426_Gmail.jpg
 
  • Like
Reactions: Maurice1

Vaag bericht.
Als je in een keer aftikt dat krijg je nog steeds de hardware .

Als je kiest voor een abonnement dan moet je de hardware betalen en dus is er een extra optie geboden.
De media weet dat te draaien als het breken van belofte....
 

Vaag bericht.
Als je in een keer aftikt dat krijg je nog steeds de hardware .

Als je kiest voor een abonnement dan moet je de hardware betalen en dus is er een extra optie geboden.
De media weet dat te draaien als het breken van belofte....
Ook Tweakers is hier uitgebreid over gedebatteerd.
Slimme truuk van Tesla om weer in het nieuws te komen ;) ;)
 
Afhankelijk of dit nu bij andere automerken hoort of bij Tesla in de Pers. Anyhow: Mercedes spraakmodule geeft een mening over Tesla:
Wat zal hij zeggen als je vraagt : Wat vind je van Max Verstappen?
 
  • Funny
Reactions: ramonneke

maar toch niet kunnen nalaten om het in twijfel te trekken....
In ieder geval beter dan een negatief artikel dat afsluit met een positieve kanttekening.
 
Tesla minst gestolen EV ! 5 stuks vorig jaar.. bron https://liv.nl/fileadmin/user_upload/LIV/Documenten/Statistiek_Voertuigdiefstal_Jan-Jun_2021.pdf pagina 17

Uitgedrukt in aantal rondrijdende Tesla's : 1 op de 10.215

Edit: van de brandstofautos doet allen het volgende rijtje het beter dan Tesla
MITSUBISHI
SUZUKI
HYUNDAI
SKODA

Zo langzamerhand ook een USP (Tesla wordt uiteraard niet genoemd in het erboven hangend AD artikel dat ik niet citeer om onnodige clicks te voorkomen)
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: nico180
Tesla minst gestolen EV ! 5 stuks vorig jaar.. bron https://liv.nl/fileadmin/user_upload/LIV/Documenten/Statistiek_Voertuigdiefstal_Jan-Jun_2021.pdf pagina 17

Uitgedrukt in aantal rondrijdende Tesla's : 1 op de 10.215

Edit: van de brandstofautos doet allen het volgende rijtje het beter dan Tesla
MITSUBISHI
SUZUKI
HYUNDAI
SKODA

Zo langzamerhand ook een USP (Tesla wordt uiteraard niet genoemd in het erboven hangend AD artikel dat ik niet citeer om onnodige clicks te voorkomen)
Misschien nog een kleine aanvulling, er staat 5 op de 51075 en alle 5 teruggevonden.
 
Tesla minst gestolen EV ! 5 stuks vorig jaar.. bron https://liv.nl/fileadmin/user_upload/LIV/Documenten/Statistiek_Voertuigdiefstal_Jan-Jun_2021.pdf pagina 17

Uitgedrukt in aantal rondrijdende Tesla's : 1 op de 10.215

Edit: van de brandstofautos doet allen het volgende rijtje het beter dan Tesla
MITSUBISHI
SUZUKI
HYUNDAI
SKODA

Zo langzamerhand ook een USP (Tesla wordt uiteraard niet genoemd in het erboven hangend AD artikel dat ik niet citeer om onnodige clicks te voorkomen)
Interessant :D

Idd 5 gestolen Tesla's in 2020 waarvan 100% terug gevonden! Dat laatste is ook wel een goed teken.
Ben benieuwd waarom de 5 Tesla's gestolen zijn. Voor joyriding, onderdelen, etc??? :rolleyes:

Edit/nabrander -> en de verzekering maar moeilijk doen over alarm/beveiligingen in 2019.......... (zou leuk zijn als premie weer wat zak nav statistieken)
 
Ik vraag me af hoe 'steelbaar' een Tesla is als de pincode is geactiveerd.

Hadden die 5 gestolen auto's geen actieve pincode, of was de pincode eerst op een andere manier ontvreemd? Mij lijkt de pincode toch wel een redelijk afdoende manier om diefstal te voorkomen (uiteraard: als men ECHT WIL, dan jatten ze hem alsnog, desnoods takelen ze hem op een vrachtwagen).
 
Interessant :D

Idd 5 gestolen Tesla's in 2020 waarvan 100% terug gevonden! Dat laatste is ook wel een goed teken.
Ben benieuwd waarom de 5 Tesla's gestolen zijn. Voor joyriding, onderdelen, etc??? :rolleyes:

Edit/nabrander -> en de verzekering maar moeilijk doen over alarm/beveiligingen in 2019.......... (zou leuk zijn als premie weer wat zak nav statistieken)
Premie wordt niet bepaald door diefstal alleen...naar het schijnt claimen tesla-rijders meer schade dan 'normaal'