Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Kan iemand met gezag deze optie bij Elon onder de aandacht brengen?
Nederland heeft ooit gezegd vooraan te willen staan, alhoewel ik dan een Europese wetswijziging verwacht. Daarna heeft Duitsland zich gemeld (misschien kan Lubach weer eens een “first” filmpje kan maken)
FSD in Nederland? Vergeet het maar, die gaat helemaal over de rooie van al die verkeersborden 🤪
 
Hertz 100.000

 
Meer goed nieuws




Voorbeurs gaat door het dak 😁
Nou dat geeft nog meer crisis meetings in Detroit, München, Stuttgart, Ingolstadt, Wolfsburg en Tokio.

En Hertz doet de marketing...

 
  • Funny
Reactions: JanG007
Nou dat geeft nog meer crisis meetings in Detroit, München, Stuttgart, Ingolstadt, Wolfsburg en Tokio.

En Hertz doet de marketing...

Ik heb eens verder geklikt op de pagina van Hertz. In hun FAQ staat dat je van begin November tem einde Januari 2022 gratis kunt laden aan alle Tesla SuCs. Ik vermoed VS only. Zal wel ’part of the deal’ geweest zijn zeker.
 
Dat staat nu toch helemaal nergens in dat artikel? Zo'n commentaren zijn in mijn ogen heel wat problematischer dan de originele suggestie dat AP aan stond bij het ongeval. Daarvoor was tenminste een indirecte aanwijzing (geen persoon achter het stuur).
De enige aanwijzing die dat geeft is dat de bestuurder niet direct dood was.
Het zou alleen voor een wappie een aanwijzing voor de AP kunnen zijn.
 
Nou dat geeft nog meer crisis meetings in Detroit, München, Stuttgart, Ingolstadt, Wolfsburg en Tokio.

En Hertz doet de marketing...

Commercial van Hertz:

 
Dat staat nu toch helemaal nergens in dat artikel? Zo'n commentaren zijn in mijn ogen heel wat problematischer dan de originele suggestie dat AP aan stond bij het ongeval. Daarvoor was tenminste een indirecte aanwijzing (geen persoon achter het stuur).
Lezen schijnt moeilijk te zijn
A46C7034-D95B-4836-8092-E7671A9A414D.jpeg
 
View attachment 727111

Bij stoplicht rijden we voorop, bij Consumentenbond zijn we hekkensluiter wat aantal storingen betreft.
Samenvattend -> M3 is uitzondering, meeste storingen zorgen niet voor stilstand en zijn soms vanaf afstand op te lossen.
(vooral deurgrepen MS en vastlopen software worden veel genoemd)
Ik rijd op dit moment al twee jaar zonder problemen. Ben benieuwd om wat voor storingen het gaat bij de M3.
 
  • Like
Reactions: JanG007
Ik denk vooral het soms niet beschikbaar zijn van systemen (bijv. na een update en dan een herstart moeten doen). Maar ook het niet lekker werken van de AP/EAP/FSD, ruitenwissers, autobeam, autopark systemen.

Velen hier snappen waarom dat nog niet volledig werkt of nog helemaal niet werkt zoals het zou moeten. En de een accepteert dat als erbij horen en de ander neemt het voor lief, maar blijft het wel als gebrek zien.

Maar de gemiddelde automobilist zal het zien als een erg fout gevoelig / instabiel systeem. Ook als de AP niet werkt omdat de zon laag staat of de auto weer eens vertraagt waar die dat niet zou moeten doen.
 
  • Like
Reactions: job-lek