Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
In de advertentie wordt met “veel” data gegoocheld. Ik ben benieuwd naar de onderbouwing en ik vermoed Tesla ook want als je dit op zo’n manier in de NYT zet, hoop ik dat je dit kan staven, enkel is het kwaad al wel weer geschied. Doe dit met elk ander bedrijf en ik vrees dat je toch een klein legal team op je dak hebt.
 
In de advertentie wordt met “veel” data gegoocheld. Ik ben benieuwd naar de onderbouwing en ik vermoed Tesla ook want als je dit op zo’n manier in de NYT zet, hoop ik dat je dit kan staven, enkel is het kwaad al wel weer geschied. Doe dit met elk ander bedrijf en ik vrees dat je toch een klein legal team op je dak hebt.
Is een advertentie. Advertentirs staan los van de journalistieke redactie. Juridische klachten zullen richting adverteerder moeten ipv naar NYT
 
Is een advertentie. Advertentirs staan los van de journalistieke redactie. Juridische klachten zullen richting adverteerder moeten ipv naar NYT
Ik weet niet hoe het in de USA geregeld is, maar in NL is dat niet absoluut. Bepaalde advertentie *moeten* geweigerd worden. Denk aan holocoust, pedofilie ect. En ook over Corona is al discussie... Of dat met deze advertentie ook het geval is, zou in NL de rechter moeten bepalen.
 
  • Informative
Reactions: JanG007 and Phil V
Zo... dat was even een long-read, maar over het algemeen een prima verhaal om zo'n charlatan als O'Dowd goed neer te zetten. Helaas dat veel mensen dit soort long-reads niet lezen en liever gaan voor de kant en klare brokken van O'Dowd... want dat leest zo lekker snel weg en je hoeft er zelf niet bij na te denken :rolleyes:

Iemand slaat terug.

 
Ik heb een paar extra dozen popcorn gekocht voor deze FSD bitch fight. Bring It On!

In de linkerhoek,
Met weinig marktwaarde, uitstekend gesmeerd en met ICE-koude blik in de ogen, BIG AUTO

ding 🛎 ding 🛎 ding 🛎

In de rechterhoek,
Snel als de bliksem, Zonder vrees en aangevoerd door de Techno King, ⚡️TESLA ⚡

S.E.C.
 
  • Funny
Reactions: BobbyKings
Volgens mij zegt dit nog niet zoveel. Alle storingen worden op 1 hoop gegooid als ik de JD Power press release lees. Een storing in de bediening van de radio zal dan even zwaar wegen als een storing in bijvoorbeeld de kleppen. Het verschil in reparatiekosten: radio aansturing is een gratis OTA update en een EGR klep vervangen 1500 euro.

Zou wel benieuwd zijn naar de ranking per sub onderdeel die ze zelf hebben gemaakt (en eigenlijk dan ook naar de snelheid/kosten van herstel)