Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Je kan toch gewoon de Tesla App installeren op een telefoon van ieder willekeurige voorbijganger, inloggen, de deur openen en de app weer verwijderen van de telefoon. :rolleyes:
Moet je wel het Tesla PW nog kennen. Mijn vrouw kent dat ook niet.
Tesla had moeten helpen na bevestiging door de politie of brandweer of inderdaad minstens de airco op zetten of ramen op ventilatiestand, zodat de kleine de gsm of de sleutel er door kon steken. Er waren zeker mogelijkheden.
Ik vermoed dat er nu ergens een procedure geschreven en verspreid wordt.
 
  • Like
Reactions: JanG007 and Krisja
Dit is van de makers van Teslascope, een van de grootste Tesla monitoring apps.
Als jij graag je sleutel van je auto aan tien hobbyisten geeft die met wat opensource tools een leuk dashboard in elkaar geknutseld hebben moet je uiteraard zelf weten. Maar er is geen enkele verzekering die gaat uitbetalen als ze er achter komen dat je zelf met MFA bent ingelogd, en de hieruit gegenereerde API key op internet heb laten rondslingeren.
 
Als jij graag je sleutel van je auto aan tien hobbyisten geeft die met wat opensource tools een leuk dashboard in elkaar geknutseld hebben moet je uiteraard zelf weten. Maar er is geen enkele verzekering die gaat uitbetalen als ze er achter komen dat je zelf met MFA bent ingelogd, en de hieruit gegenereerde API key op internet heb laten rondslingeren.
Ik denk dat een verzekeraar heel wat blijer wordt van in een noodsituatie inloggen mbv een 3rd party site dan een ruit intikken... Nogmaals, is alleen voor noodgevallen en in een minuut kan je de key invalidaten dmv password reset.
 
  • Like
Reactions: To3ornotto3?
Ben wel niet helemaal mee wat het voordeel van die site is, behalve als je MFA op een ander toestel dan het toestel met je Tesla app hebt. Of zonder MFA door het leven gaat, maar daar denk ik ook wat van.

Maar dat terzijde zou ik graag nog wat verbeteringen zien aan Tesla's tokens, zoals bv een onderscheid lees/schrijfrechten en een granulaire mogelijkheid om functies te bedienen. Zoals bv de kinderen wel toegang geven om via de app de auto te openen, zonder dat ze de auto kunnen starten.
 
Ben wel niet helemaal mee wat het voordeel van die site is, behalve als je MFA op een ander toestel dan het toestel met je Tesla app hebt. Of zonder MFA door het leven gaat, maar daar denk ik ook wat van.

Maar dat terzijde zou ik graag nog wat verbeteringen zien aan Tesla's tokens, zoals bv een onderscheid lees/schrijfrechten en een granulaire mogelijkheid om functies te bedienen. Zoals bv de kinderen wel toegang geven om via de app de auto te openen, zonder dat ze de auto kunnen starten.
Of dat je iemand kan laten rijden met jouw wagen zonder daarna te kunnen volgen waar je bent.
Je vrouw zal je maar aan de bloemenwinkel zien staan terwijl je moet overwerken en je 2 uur later zien thuis komen zonder bloemen 🫢
 

Gaan we weer….en tegen de tijd dat is gebleken dat meneer een slok op had heeft de journalist geen zin meer om het verhaal recht te zetten.
 

Gaan we weer….en tegen de tijd dat is gebleken dat meneer een slok op had heeft de journalist geen zin meer om het verhaal recht te zetten.
Het Ad was de laatste tijd wat stilletjes, ze moeten hun quota clicks weer inhalen waarschijnlijk.
 
Een ‘smeulende elektrische auto’. Dan weet je al zonder verder te lezen dat het geen Tesla is. Anders stond er wel ‘gevaarlijk smeulende Tesla’.

 
Een ‘smeulende elektrische auto’. Dan weet je al zonder verder te lezen dat het geen Tesla is. Anders stond er wel ‘gevaarlijk smeulende Tesla’.

En dan hopen dat het niet stoom/condens was vanuit de koeling van de batterij.
 
"His son survived both tests and now has lots of fun stories to tell his friends about that time Dad risked committing aggravated vehicular manslaughter in order to prove his loyalty to a car company."

 

Ik kan me voorstellen dat Tesla niet blij is met dit nieuws, tegelijkertijd, dit riekt naar poging tot censuur door Tesla.
Het is Tesla die zelf massaal mensen misleidt.
 

Ik kan me voorstellen dat Tesla niet blij is met dit nieuws, tegelijkertijd, dit riekt naar poging tot censuur door Tesla.
Het is Tesla die zelf massaal mensen misleidt.
Ooit weleens die video gezien? Autopilot stond niet eens aan, laat staan FSD. Ik sta best open voor kritiek op FSD en Autopilot, maar dit is gewoon expres een test faken.
 
  • Like
Reactions: wooter

Ik kan me voorstellen dat Tesla niet blij is met dit nieuws, tegelijkertijd, dit riekt naar poging tot censuur door Tesla.
Het is Tesla die zelf massaal mensen misleidt.
Censuur? Ik denk dat je even een woordenboek moet raadplegen voor de betekenis van het woord 'censuur'.. Dit is een bedrijf dat al dan niet lasterlijke beweringen verwijderd will hebben.