Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Doet hij nu al. Alleen niet op alle straten. Op weinig straten eigenlijk, maar hij doet het.
Toyota hybrides laden ook op al rijdend. Kan je 5 km ver mee, maar ze doen het wel.
Het onderzoek is een gevalletje "we zetten mensen zonder voorbereiding in een nieuwe auto en kijken hoe lang het duurt voor ze een functie vinden". En ja, dat klopt, in een nieuwe auto is het zoeken.

Maar na enkele weken gebruik heb je genoeg ervaring dat je voldoende genoeg weet waar de nodige functies zitten, en is het niet meer relevant of de functies achter een fysieke knop verborgen zitten, of een touch screen.

Maar een touch screen heeft voordelen die knoppen niet kunnen bieden.
En toch zo lang gezocht naar het knopje voor de stuurverwarming in de bmw ? Dus voorbereiden in ne nieuwe wagen hé
 
Dat is dus geen 'Automatisch rijden op straten binnen de bebouwde kom', of wel? Tesla's kunnen nul afslagen, nul rotondes, nul voorrangskruisingen zelfstandig nemen.
Maar blijf vooral deze troep verdedigen met whataboutisms over Toyota.
Was geen verdedigen, maar sarcasme. Sorry was de sarcasmesmiley vergeten (bestaat die wel?, ben daar niet goed in).

Maar dat Toyota en zowat alle advertenties het doen, is wel serieus. Ik moet nog steeds schrobben als ik de keuken wil proper krijgen, al zegt mr proper dat het volstaat om product er op te spuiten en af te spoelen. En ik heb het chrome sanitair ook nog nooit blinkende sterren zien vertonen.
 
  • Like
Reactions: Paco
Dat is dus geen 'Automatisch rijden op straten binnen de bebouwde kom', of wel? Tesla's kunnen nul afslagen, nul rotondes, nul voorrangskruisingen zelfstandig nemen.
Maar blijf vooral deze troep verdedigen met whataboutisms over Toyota.
Zonder in whataboutisms te willen verzanden maar er is geen enkel softwarebedrijf groot geworden zonder dat ze veel meer beloven dan dat ze kunnen leveren.
 
  • Like
Reactions: Jobbeke and Phil V
Zonder in whataboutisms te willen verzanden maar er is geen enkel softwarebedrijf groot geworden zonder dat ze veel meer beloven dan dat ze kunnen leveren.
Kan je mij een voorbeeld van een softwarebedrijf geven waar je voor een belofte van een toekomstige feature op voorhand >5k€ betaald en waarbij deze belofte ook naar >5 jaar nog niet werd ingelost ?
 
  • Like
Reactions: OttoR
Kan je mij een voorbeeld van een softwarebedrijf geven waar je voor een belofte van een toekomstige feature op voorhand >5k€ betaald en waarbij deze belofte ook naar >5 jaar nog niet werd ingelost ?
Ja, maar dat ga ik even niet doen want dan heb ik gelijk ruzie met één of meerdere deelnemers hier op het forum. 🤐
 
Kan je mij een voorbeeld van een softwarebedrijf geven waar je voor een belofte van een toekomstige feature op voorhand >5k€ betaald en waarbij deze belofte ook naar >5 jaar nog niet werd ingelost ?

Bij mijn weten heb ik nooit voor een Beta-versie betaald en als mijn twee overgebleven hersencellen met elkaar blijven communiceren zoals ik dat van hen gewend ben, zal ik ook nooit voor een Beta-versie gaan betalen...
Dus de vraag is niet, noem eens een softwarebedrijf dat... maar eerder, noem eens iemand die...
Ik heb het alleszins nooit begrepen dat mensen betalen voor een belofte...
 
Bij mijn weten heb ik nooit voor een Beta-versie betaald en als mijn twee overgebleven hersencellen met elkaar blijven communiceren zoals ik dat van hen gewend ben, zal ik ook nooit voor een Beta-versie gaan betalen...
Dus de vraag is niet, noem eens een softwarebedrijf dat... maar eerder, noem eens iemand die...
Ik heb het alleszins nooit begrepen dat mensen betalen voor een belofte...
Mwa, Tesla noemt het tenminste nog Beta en dan heb je zelf de keuze om het wel of niet aan te schaffen.
De bedrijven waarvan ik de naam even niet ga noemen verkopen het als definitieve versies terwijl de eerste regel code nog geschreven moest worden.
 
Bij mijn weten heb ik nooit voor een Beta-versie betaald en als mijn twee overgebleven hersencellen met elkaar blijven communiceren zoals ik dat van hen gewend ben, zal ik ook nooit voor een Beta-versie gaan betalen...
Als je ooit Gmail gebruikt hebt voor juli 2009 ben je al schuldig. "Ja maar, daar betaalde ik niet voor": als je er niet voor betaalt maar wel gebruikt, ben je het product, en niet de klant.
 
Als je ooit Gmail gebruikt hebt voor juli 2009 ben je al schuldig. "Ja maar, daar betaalde ik niet voor": als je er niet voor betaalt maar wel gebruikt, ben je het product, en niet de klant.
zeer zwakke argumentatie.
FSD is gewoon quasi onmogelijk realiseerbaar, in tegenstelling tot een mailbox met web interface. Er gaan altijd verkeerssituaties zijn waar een computer geen raad mee weet. Daar dan jaren op voorhand 5000 voor laten betalen zonder enige garantie dat het er ooit echt gaat komen, is diefstal.
 
  • Like
Reactions: arri
zeer zwakke argumentatie.
FSD is gewoon quasi onmogelijk realiseerbaar, in tegenstelling tot een mailbox met web interface. Er gaan altijd verkeerssituaties zijn waar een computer geen raad mee weet. Daar dan jaren op voorhand 5000 voor laten betalen zonder enige garantie dat het er ooit echt gaat komen, is diefstal.
Heeft iemand je geforceerd om deze DLC in presales te kopen?
 

"Motor vehicles give off only minimal amounts of sulfates and nitrates, both pollutants that cool climate, though they produce significant amounts of pollutants that warm climate such as carbon dioxide, black carbon, and ozone."

Gaat niet direct over Tesla, maar over de impact van wegvervoer o.b.v. verbrandingsmotoren op de opwarming van de aarde. Goed dat onze overheid er dus alles aan doet om elektrische auto's -die zelfs met grijze stroom direct al positieve impact hebben en in ieder geval een verduurzaming niet in de weg staan- op hele korte termijn al betaalbaar te maken.. Not.
 
Ik zou het in elk geval wel misleiding durven noemen.

Bv. Switch (apple reseller) heeft ook nooit iemand verplicht een 'verzekering' te nemen. Het heeft hen wel hun contract met apple gekost, plus nog een boel extra schade aan hun imago.
Ik ken geen software in de wereld dat levert dat het beloofd, iig niet zonder bugs en andere onvolkomenheden, dus volgens jouw definitie is ieder software huis een misleider.

(Nu ken ik ze niet allemaal maar wel bijna alle in NL gebruikte "marktleiders".)