Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Moody's Credit Rating onder het vergrootglas:


Begon met deze Tweet:


De belangen zijn groot. Als en wanneer Tesla status van "Investment Grade" zou krijgen dan zou de deur open staan voor onder andere pensioenfondsen om in Tesla te investeren.

Maar ja, belangen...
 
Moody's Credit Rating onder het vergrootglas:


Begon met deze Tweet:


De belangen zijn groot. Als en wanneer Tesla status van "Investment Grade" zou krijgen dan zou de deur open staan voor onder andere pensioenfondsen om in Tesla te investeren.

Maar ja, belangen...
Mooi moment om bij te kopen :)
 
Krijg net een ‘nieuws’ mailtje van de Giro 😂


4D0F1A45-B383-46B6-BC2E-A767DD5C0860.jpeg


Wat een nitwits 🤭
 

Ik geloof er echt helemaal niks van:
Tycho is nog bezig om zoveel mogelijk camerabeelden op te snorren, maar hij heeft weinig hoop dat hij zijn bus nog terugziet. Dat hoort hij ook van de politie. ,,Mijn bedrijfsbus kan dezelfde dag al in het Oostblok zijn of in de Antwerpse haven, om te verschepen. Het schijnt dat die dieven zo professioneel zijn dat ze er binnen een paar minuten een nieuw contactslot in kunnen zetten. Ze kunnen dus ook de camera’s van een Tesla uitzetten. Mijn vader heeft ze door de garage weer moeten laten activeren. En in de hele straat waren de cameradeurbellen ontregeld.”
 
  • Funny
Reactions: SpaceWagon
Tesla eigenlijk niet in het nieuws wat gezien de titel goed is en toch voelt het niet goed:

Tesla is nagenoeg niet opgenomen over het feit dat ze goed bezig zijn voor het milieu, zie:

Wel staan ze in de voetnote:
ii Tesla claims to be providing 100% renewable energy from their global Supercharger network, and achieved through a combination of onsite resources and annual renewable matching.
 
Tesla houdt Agenten gevangen:



Kan handig zijn ;), maar is dit echt?
 
Uit de test van NCAP blijkt dat vision only opmerkelijk goed presteert.

”In Euro NCAP track tests, the Model Y camera-only Vision system performs remarkably well in preventing collisions with other cars, cyclists and pedestrians.