Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Crisis plannen zijn goed om te maken, die hadden ze voor de coronapandemie ook moeten hebben. Helaas snappen mensen niet dat het a) voorbereidingen zijn voor iets dat hopelijk nooit gebeurd en b) je minder in blinde paniek handelt als er een plan ligt.
Helemaal waar. Jammer dat de politiek indertijd is blijven hangen bij "praattafels" zoals hier beschreven: Pandemie Agenda 2007 - PDF Free Download
Protocollen zijn zinvol wanneer er in een situatie geen tijd is om rustig na te denken, bv: hoe te handelen bij een hartstilstand. In alle andere gevallen zijn ze een bedreiging voor doordachte besluiten.
 
  • Like
Reactions: horta

Deze al voorbij gekomen? Ik mis alleen nog het liedje 'Opzij' van Herman van Veen op de radio, maar die zal wel haperen gezien de kaart ook niet meer update. 4G roaming werkt niet lekker op 269 km/h. Jammer...
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Video: Topsnelheid en 0-200 km/h - Hoe-snel-is-de-Tesla-Model-X-Plaid-echt?
Deze al voorbij gekomen? Ik mis alleen nog het liedje 'Opzij' van Herman van Veen op de radio, maar die zal wel haperen gezien de kaart ook niet meer update. 4G roaming werkt niet lekker op 269 km/h. Jammer...
Ik rijd deze weg regelmatig en herken het dat de kaart geen update doet. Ook bij een normale snelheid van 120 km/h is er een tijdje geen update.

De video begint bij de grensovergang Nederland -> Duitsland: A1 de Lutte (bij Oldenzaal)
1670690352343.png

Na een stukje met nog Nederlands internet, duurt het even voordat het internet is overgeschakeld van Nederland naar Duitsland.
Dit gebeurt wel vaker als je de grens overgaat, ook bv. bij Nederland - Belgie.
Wel rijd je met snelheden tot 270 km/h eerder van de kaart af, en zie je daardoor eerder een witte achtergrond i.p.v. de ingekleurde satellite-view.
Maar de roaming werkt op zich niet slechter door de 270 km/h. ;)
 
Last edited:
Als je er een beetje nuchtere kijk op hebt dan wist iedereen toch dat die doelstelling nooit gehaald ging worden.
Het zou al iets zijn dat Tesla de FSD overzet naar je volgende Tesla want nu zijn er mensen die deze functie erbij aanschaffen telkens ze een nieuwe Tesla kopen.
Het duurt, als het er ooit komt, nog minstens 10 jaar voor de FSD echt werkt.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Als je er een beetje nuchtere kijk op hebt dan wist iedereen toch dat die doelstelling nooit gehaald ging worden.
Het zou al iets zijn dat Tesla de FSD overzet naar je volgende Tesla want nu zijn er mensen die deze functie erbij aanschaffen telkens ze een nieuwe Tesla kopen.
Het duurt, als het er ooit komt, nog minstens 10 jaar voor de FSD echt werkt.
Het gaat er niet om of je een nuchtere kijk hebt, maar om wat er daadwerkelijk zwart op wit staat.
Op zich is dat dan ook maar weer de vraag bij FSD…
 
Waarom zij niet weg reed is duidelijk.
View attachment 885349
Auto zat vast aan de lader.
Die auto is niet aan het laden hoor, anders zou je ook een groen bliksem schicht zien naast de batterij status en wat laadinformatie onder de batterij icoon.
Waarom ze niet is weggereden, geen idee maar ik denk dat ik ook vooral verbijsterd zou zijn als zoiets aan het gebeuren is.

1671614397153.png
 

Attachments

  • 3FAD40D1-8286-4D4E-A9C5-BCFE27D7CDCB.jpeg
    3FAD40D1-8286-4D4E-A9C5-BCFE27D7CDCB.jpeg
    212.1 KB · Views: 24
  • Informative
Reactions: RobsEV