Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
iemand op de hoogte dat men in Duitsland ook M3 maakt? 🧐

1674562150602.png
 
Hmmmmm....
Je maakt een nieuwsbericht over laden, je gebruikt een Tesla model S als voorbeeld, maar niet bij een goedkope supercharger..... Nee, bij de duurste van Fastned.

 
Hmmmmm....
Je maakt een nieuwsbericht over laden, je gebruikt een Tesla model S als voorbeeld, maar niet bij een goedkope supercharger..... Nee, bij de duurste van Fastned.

Het ligt denk ik aan het doel van het artikel. Als dit bedoeld is om particulieren gerust te stellen dan werkt het denk ik prima.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Naar mijn mening gebruik je dan niet Tesla als voorbeeld voertuig, tenzij je ook de supercharger tarieven erbij zet.

Het artikel zou veel meer recht doen als ze bijvoorbeeld Kia, Hyundai of een ander merk gebruiken.
Voor veel mensen staat een EV gelijk aan Tesla, dus ik begrijp dat de journalist die vergelijking maakt, maar dan niet 'kenner' genoeg is voor een kwalitatief artikel.
 
Naar mijn mening gebruik je dan niet Tesla als voorbeeld voertuig, . . .
Het artikel zou veel meer recht doen als ze bijvoorbeeld Kia, Hyundai of een ander merk gebruiken.
Iedereen herkent een Tesla als EV (elektrische auto). 🤗 Maar wie ziet nou, als leek, dat een bepaalde Kia of Hyundai elektrisch is. ;)
Dus snap ik wel dat een "nieuwsbericht over laden" een plaatje van een Tesla gebruikt, i.p.v. die Kia/Hyundai.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Michel_AH
Ik hoop van harte dat deze bestuurder er goed van af gekomen is.
Hier met bewegende beelden.

Ziet er zeer heftig uit.
Hopelijk zonder lichamelijke schade.
 
Hier met bewegende beelden.

Ziet er zeer heftig uit.
Hopelijk zonder lichamelijke schade.
Als een vrachtwagen betrokken is, dan wordt het allemaal een tikkeltje erger, die massa die dan doordrukt. De politie kan wellicht iets met de beelden van de Tesla om e.e.a. te reconstrueren?
 
  • Like
Reactions: job-lek
Hier met bewegende beelden.

Ziet er zeer heftig uit.
Hopelijk zonder lichamelijke schade.
Volgens de tekst in het filmpje was er één gewonde. Als je de beelden ziet valt dat eigenlijk wel mee, al is het wel de vraag hoe de gewonder er aan toe is.