PvDr
Member
Maar wel je handen aan het stuur houden om de auto te laten merken dat je handen nog aan het stuur zijn. Duh.Toch helemaal geen probleem, twee keer aan het hendeltje trekken en dan blijft binnen de lijntjes.
🫣
Maar wel je handen aan het stuur houden om de auto te laten merken dat je handen nog aan het stuur zijn. Duh.Toch helemaal geen probleem, twee keer aan het hendeltje trekken en dan blijft binnen de lijntjes.
Hoeft niet want dan stopt de Tesla veilig zelf, als je zelf gaat remmen moet je ook zelf sturen en dat is net lastig.Maar wel je handen aan het stuur houden om de auto te laten merken dat je handen nog aan het stuur zijn. Duh.
🫣
Tesla Plaid bij Autoweek in de test:
wat denk jij zelf, met een superbowl add?! 😝Destijds breed uitgemeten in de pers, ‘Tesla zonder chauffeur crashed blablablabla’.
![]()
U.S. probe finds no evidence of Tesla Autopilot use in 2021 Texas crash
A U.S. safety board said Wednesday found no evidence a Tesla Model S was operating on Autopilot during an April 2021 fatal crash, saying the probable cause was the driver's speeding, alcohol impairment and failure to control the vehicle.www.reuters.com
Benieuwd of er nog gerectificeerd gaat worden 🤔
Grappig dat je het over superbowl hebt. Ik had net gezien dat na superbowl de demand naar Tesla's stijgt. Niet omdat Tesla reclame maakt, maar omdat de competition ads heeft en het publiek dan gaat zoeken en er achter komt dat die merken helemaal niet kunnen leveren. Omdat ze dan toch aan het zoeken zijn komen ze uit bij Tesla die wel kan leveren.wat denk jij zelf, met een superbowl add?! 😝
Lijkt wat dat betreft heel goed op Iphone vs de rest. Grootste voordeel voor Tesla lijkt het me ook te zitten in de beheersbaarheid van de software.Cory, van Munro associates, geeft een goed overzicht van waarom Tesla nog steeds "jaren vooruit" is t.o.v. andere autofabrikanten. Niet alleen op het gebied van elektrische auto's, maar vooral ook op het gebied van auto fabrikage. Hij geeft bijvoorbeeld een duidelijke uitleg hoe bij andere fabrikanten de "outsourcing" (het elders laten maken van delen van de auto) het ontwerp van de auto in negatieve zin beinvloedt. Waardoor het ontwerp van de auto een rommeltje is geworden, waardoor de complexiteit toeneemt en daardoor prijs van de auto veel hoger wordt. Evenzo legt hij uit hoe al die varianten waarin je bij Ford, GM, etc. een bepaald type auto kunt kopen de kwaliteit en de prijs naar beneden halen. Iets waar Tesla zich niet aan bezondigt: Een Model Y bijvoorbeeld is in alle varianten gelijk, behalve op de essentiele verschillen als batterijgrootte e.d. In alle zit dezelfde hardware voor zelf-rijden, of je die nou koopt of niet. Evenzo het sound-system, de stoelen, etc. zijn gelijk, of je nou de goedkoopste versie koopt of de duurste.
De YouTube video (in het Engels, ruim een uur lang). Aanbevolen 👍 :
Rond 17.30 uur werd de man opgepakt vlak voor hij de parking van Plopsaland bereikte. De politie wist blijkbaar dat hij met een gehuurde wagen naar het evenement reed en een alerte agent had achteraan een Tesla een stickertje van een verhuurbedrijf opgemerkt. Daarop werd de wagen gecontroleerd, de man en vrouw in de wagen gaven zich zonder verzet over.[/QOUTE]
![]()
De 'jaloerse' concurrentie is weer bezig geweest, nu zelfs tijdens de superbowl.