Autovisie glijdt weer uit, voor mij voor het laatst
In het juli nummer van Autovisie staan maar liefst drie artikelen die Tesla in een kwaad daglicht proberen te stellen.
Allereerst het openingsartikeltje waar Autovisie stelt dat de Amerikaanse NHTSA het dodelijk ongeval aan de Autopilot wijt. In de tweede alinea stelt Autovisie dat 'dit het eerste ongeval is dat is veroorzaakt door de Autopilot'.
In een artikel van Peter Hilhorst beoordeelt hij elektrisch rijden als 'de erosie van het autorijden'. Hij vindt dat 'de rijdende robot de liefhebberij van de denkbeeldige heuvel spoelt'. Hilhorst vraagt zich even verder af of 'ie misschien paranoïde is'.
Wim Oude Weernink is een echte fossiel, al klinkt dat wel gek want ik ben nog een jaar ouder dan deze diepgelovige adept van de Duitse auto industrie. Oude Weernink denkt dat de Chevrolet Bolt en nieuwe Opel Ampera Tesla killers zijn. De arme man.
In ieder geval heb ik nu mijn abonnement opgezegd.
In het juli nummer van Autovisie staan maar liefst drie artikelen die Tesla in een kwaad daglicht proberen te stellen.
Allereerst het openingsartikeltje waar Autovisie stelt dat de Amerikaanse NHTSA het dodelijk ongeval aan de Autopilot wijt. In de tweede alinea stelt Autovisie dat 'dit het eerste ongeval is dat is veroorzaakt door de Autopilot'.
In een artikel van Peter Hilhorst beoordeelt hij elektrisch rijden als 'de erosie van het autorijden'. Hij vindt dat 'de rijdende robot de liefhebberij van de denkbeeldige heuvel spoelt'. Hilhorst vraagt zich even verder af of 'ie misschien paranoïde is'.
Wim Oude Weernink is een echte fossiel, al klinkt dat wel gek want ik ben nog een jaar ouder dan deze diepgelovige adept van de Duitse auto industrie. Oude Weernink denkt dat de Chevrolet Bolt en nieuwe Opel Ampera Tesla killers zijn. De arme man.
In ieder geval heb ik nu mijn abonnement opgezegd.