Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Screenshot_20180506-090809.png


Het gaat over SpaceX, maar ik post het toch hier omdat het symptomatisch is voor de huidige journalisten.

Bij Belga vergeet iemand een woordje, en alle kranten nemen het klakkeloos over.

Belga heeft enkel het Twitter bericht gelezen.
Screenshot_20180506-091205.jpg


Maar wat FlightProven in het Nederlands is, wist hij niet. En dus laten we het weg.:rolleyes:
 
Lijkt eerder een succesvolle poging om de tekst gecomprimeerd te houden. Een landing impliceert dat het ding kan vliegen; anders zou er neergekomen of neergestort hebben gestaan.

Helemaal geen succesvolle poging. Integendeel : misinformatie.

Als je het beknopt wil houden schrijf je 17e (of daaromtrent) landing van een Dragon. Dat klopt ook.

Het bijzondere is dat dit de derde keer was dat een Dragon-capsule wordt herbruikt en succesvol terugkomt op aarde.
Met andere woorden : dat ze al eerder in de ruimte was geweest; en vervolgens opnieuw gelanceerd.

Ik denk dat de misinformatie bij jou dus gewerkt heeft.:)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: PaulusdB
De hetze tegen Tesla bereikt stilaan een hoogtepunt. Zie ook de leasingmaatschappijen, Wall street etc...
Big Oil en de ICE-fabrikanten én hun loonslaven bij de pers zetten alle zeilen bij. Tekenen dat faze 3 ten einde komt.

first they ignore you
then they laugh at you
then they fight you
then you win

Ik denk dat het naarmate de Model 3 productie nog meer op stoom komt de hetze alleen maar nog meer zal toenemen. Het is het enige wapen dat de oude garde heeft bij gebrek aan capaciteit om accu's te produceren.

Tot het publiek door krijgt dat het inderdaad een hetze, een wanhoopskreet, is.