Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Maar voor die prijs zoveel range... heel erg netjes hoor. Voor Kia is het jammer dat ze zo slecht leverbaar waren/zijn... ik denk dat je anders een heleboel e-Niro's naast de Model 3 had zien staan.
In 2019 was dat omdat ze in 2020 meer emission credits ervoor krijgen, en in 2020 zal je wel zien dat er meer leveringen gebeuren maar dat ze nog altijd maar een 40000 stuks per jaar produceren dus je zal nog altijd geen Tesla achtige toestanden gaan zien en nog altijd lange levertermijnen zien, voor zover je geen stookwagen op kan snorren.

We zitten echt nog heel vroeg in de S-curve, of eerder hockey stick :D
 
  • Informative
Reactions: Kiprich
true :)

Maar voor die prijs zoveel range... heel erg netjes hoor. Voor Kia is het jammer dat ze zo slecht leverbaar waren/zijn... ik denk dat je anders een heleboel e-Niro's naast de Model 3 had zien staan.

Het blijft een Kia. Ik vind de M3 meer waar voor zijn geld bieden.

Het enige wat hem voor velen aantrekkelijk maakt is dat het een ‘suv’ achtige is waar de M3 een sedan is, maar verder.
 
Het blijft een Kia. Ik vind de M3 meer waar voor zijn geld bieden.

Het enige wat hem voor velen aantrekkelijk maakt is dat het een ‘suv’ achtige is waar de M3 een sedan is, maar verder.
Voor mij precies alles wat me tegen staat aan de meeste uit de vergelijking; het zijn vrijwel allemaal van die foeilelijke crossover-achtige hokken...

Moest in het begin even wennen aan de neus/koplampen van de Model 3, maar overall is het ver uit de mooiste uit het rijtje imho:p
 
  • Like
Reactions: JanG007
Je mag teksten of foto's van een website, ongeacht of dit nu een journalistieke site is of een privé site niet overnemen. Ook niet met bronvermelding.

Er zijn uitzonderingen. Een enkele zin relevante passage overschrijven om dan aan te tonen dat het klinkklare nonsens is, of gewoon ter recensie, dat is er één van (al is het met "Fair Use" in de EU inderdaad povertjes gesteld).

Artikel 17 van de nieuwe directieve van de EU stelt:

De lidstaten zorgen ervoor dat gebruikers in elke lidstaat kunnen gebruikmaken van elk van de volgende bestaande uitzonderingen of beperkingen wanneer zij door gebruikers van onlinediensten voor het delen van content gegenereerde content uploaden en beschikbaar maken:

a) citaat, kritiek, recensie;

b) gebruik voor een karikatuur, parodie of pastiche.
Er geldt voor zulke de minimis citaten geen copyright (je hebt geen licentie nodig om dat deel van het werk te reproduceren). Ik laat het opzoekwerk voor de vertaalslag naar nationale wetgeving aan anderen (zeker buiten België ;-) ).

Uiteraard mag je alles in een artikel wel degelijk parafraseren. Auteursrechten beschermten de concrete uitdrukking van een idee, niet de idee zelf.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: JanG007