Shadowfly
Member
of niet.. https://twitter.com/28delayslater/status/1330712418369097731/photo/1Deze komt nog in de pers. Zal niet zo lang duren.
https://twitter.com/StultusVox/status/1330683440832897025?s=19
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
of niet.. https://twitter.com/28delayslater/status/1330712418369097731/photo/1Deze komt nog in de pers. Zal niet zo lang duren.
https://twitter.com/StultusVox/status/1330683440832897025?s=19
Tsja, misschien lees je ook af en toe te 'positieve' Tesla berichtgeving
Ik lees in het verslag van AP (Man arrested after Tesla crashes, sends batteries flying) dat één van die accu's het laken op een bed heeft doen ontbranden... Het waren dan misschien geen brandende accu's, maar die éné accu kon toch de boel in de fik steken.
Die cellen zijn natuurlijk ook geen honderden meters ver van de crash geland, het voertuig is gewoon bijna honderd meter verder tot stilstand gekomen. Geeft wel het intellectueel niveau weer van de man die dat tekstje heeft vertaald, 300 voet = honderden meters. Hij verdient dus op zijn minst een fikse boete van de eenhedenpolitie.
Overigens een post van Tesla Owners Club Nederland over Teslaclaim:
Teslaclaim - Tesla Owners Club Nederland
Het is ook van de zotte dat de focus ligt op die vliegende accu terwijl dat bij 161km/h niet echt meer te voorkomen is. Dat die gast 161 reed is het probleem. Niet de bouw van de auto.
Deze komt nog in de pers. Zal niet zo lang duren.
https://twitter.com/StultusVox/status/1330683440832897025?s=19
Edit: Model S met sunroof.
Zie #11441Waarschijnlijk zonder deze nuance:
https://twitter.com/dudeinnovation/status/1330755171736051713?s=21
I call BS.
I call BS.
Ik zou ook zo'n filmpje kunnen maken, met powershell om die output te laten zien (zonder daadwerkelijk de code te laten zien)
Als 't filmpje niet uitlegt hoe je dit doet, welke code je gebruikt of zelfs welke hardware je nodig hebt trek ik het al gelijk in twijfel.
Zelfs niets in de beschrijving en de comments staan uit, Yeaahhhhh... "me no buy"
I call BS.
Ik zou ook zo'n filmpje kunnen maken, met powershell om die output te laten zien (zonder daadwerkelijk de code te laten zien)
Als 't filmpje niet uitlegt hoe je dit doet, welke code je gebruikt of zelfs welke hardware je nodig hebt trek ik het al gelijk in twijfel.
Zelfs niets in de beschrijving en de comments staan uit, Yeaahhhhh... "me no buy"
Het zijn inderdaad mooie Hacker graphics, maar de bewering lijkt me dat de auto gevraagd wordt om een nieuwe sleutel toe te voegen, en de dief dan kort bij een bestaande gepairde sleutel moet gaan zitten om een nieuwe sleutel te maken en te pairen met de auto.
Dat lijkt me eenvoudig te beveiligen door bijvoorbeeld te vereisen dat een sleutel enkel gepaird mag worden als een bestaande sleutel 2 keren wordt ingeduwd ofzo.
Je kan dat filmpje misschien maken, maar het kraken is blijkbaar wel echt gebeurd
Het is een onderzoeker van de KULeuven die enkele jaren geleden ook een model S kraakte die het heeft uitgevoerd...
In 't artikel hieronder staat duidelijk omschreven welke gaten er in de keyless entry zitten
Draadloze sleutel Tesla Model X gekraakt
Op een heel kort ritje zet ik alleen de verwarming even aan voor de voorruit. Als die schoon is haal ik op ritjes van 1-2km gewoon 200wh. Bij 10km mixed rijden 80km weg zit ik dan weer op 160wh (m3p).
Vanochtend (verwarming maar even aangehad, stoelverwarming aan)
View attachment 610256
Gisteren(met verwarming tijdje op 20, koude accu):
View attachment 610260
Stap meestal toch met mijn jas aan in de auto voor kort (woon/werk) ritje, dan is verwarming niet zo fijn.
Maargoed, als je hem vol aanzet en alleen <10km ritjes maakt kan het verbruik oplopen. Maar dan maakt range niks uit, want dan kan je steeds bijladen.
Het is een onderzoeker van de KULeuven die enkele jaren geleden ook een model S kraakte die het heeft uitgevoerd...
De massa's BMW's die ze met relay attacks wegrijden halen nauwelijks het nieuws.Ik stoor me er ook aan dat het zo gecommercialiseerd moet worden.
Zou vanavond zelfs in het 19h journaal van VTM komen...
Amai! Zo een pech dat Tesla niet meer Model X-en kan produceren. Gelukkig verkopen ze alles wat los zit.Tesla is hot, en da's goed voor alle aandacht.