Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Is het iemand van ons? Begreep dat er hier ook leden zijn uit (omgeving) Roeselare...
 
Normale onderzoeksjournalistiek; tussen Tesla, politiek, ambtenaren, milieubeweging, omwonended, waterbedrijf, vakbonden, allemaal weinig verrassende frictie en frustraties. Dezelfde reportage zou je kunnen maken van een groot windmolenpark project in Duitsland of Nederland...
Ja, hoewel Tesla wel erg in de watten wordt gelegd, dat zal een windpark niet snel gebeuren. En wat me opviel is dat Tesla geen vakbonden toelaat. Of dat lukt in Duitsland??
 
Rechter stelt Tesla in het gelijk, bij proces over niet deugdelijk product:
 
Rechter stelt Tesla in het gelijk, bij proces over niet deugdelijk product:
Zijn hier forumleden lid van Stichting Tesla Claim?
 
Ik ben erg benieuwd wat er nu met de inleg uit de stichting gaat gebeuren nu er kosten gemaakt moeten worden richting Tesla. In mijn ogen heeft de stichting niet de belangen behartigd van hun leden. Zal dit nog een staartje krijgen? Salliant detail in dit bericht zijn de klagers dus niet eens eigenaar van de betreffende auto's.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Rechter stelt Tesla in het gelijk, bij proces over niet deugdelijk product:
Goh, wat een ‘verrassing’...
 
Ik ben erg benieuwd wat er nu met de inleg uit de stichting gaat gebeuren nu er kosten gemaakt moeten worden richting Tesla. In mijn ogen heeft de stichting niet de belangen behartigd van hun leden. Zal dit nog een staartje krijgen? Salliant detail in dit bericht zijn de klagers dus niet eens eigenaar van de betreffende auto's.
Deze zaak ging dan enkel nog over de 2 auto's van de stichtende leden van de stichting. De groepsclaim is nog niet voorgekomen.
 
Er zijn 300 aanmeldingen. Dan is de kans groot dat er tenminste een paar ook op dit forum zitten.
Voor wat betreft een paar punten bijvoorbeeld eMMC en de zou ik dit ook wel terecht vinden. Nu pakt Tesla de eMMC al aan.
Eens met de opmerking over de eMMC. M.i. waren de doorhandels van de Model S een vergelijkbaar aandachtspunt. Bij mijn Model S zijn alle doorhandles minimaal 1x vervangen, wat duidt op een designprobleem, maar ook ten aanzien van veiligheid een aandachtspunt is.