Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
En op "Auto Motor und Sport" in DE. Alleen spijtig dat ze nog altijd niet begrepen hebben dat je het ruitenwissers menu ook kunt starten door op de knop links te drukken om de sproeiers te starten.
 
Gisteren, zaterdag, in de bijlage “de GVA markt - consumentenmagazine” van de Gazet van Antwerpen weekendkrant, een review van de model 3 long range (2021 versie)
Alvast getiteld op de 1ste pagina van die bijlage met: “Door het hele land met de Tesla Model 3”
“wij haalden zonder in het kielzog te kruipen ven een vrachtwagen een actieradius van 450 tot 500 kilometer.” “reële rijbereik is hoe dan ook indrukwekkend.”
“Ons valt ook op dat de productiekwaliteit er zienderogen op vooruitgaat.”
“In zijn klasse is de Tesla Model 3 nog steeds ongeslagen. Het wordt tijd voor een beetje concurrentie”
(Zijn) CONCURRENTEN: Windstil en wachten
Het zicht naar achteren en de kleine kofferopening worden aangehaald als minpunten.
Een zeer positief artikel van Guido Cloostermans.
 
Tesla eigenaren bedreigen man met de dood:

Dit vind ik ontzettend triest. Wat voor een mensen zijn dat die een auto zo boven een leven plaatsen. Nu is zeggen iets anders dan doen, maar echt???
 
Tesla eigenaren bedreigen man met de dood:

Dit vind ik ontzettend triest. Wat voor een mensen zijn dat die een auto zo boven een leven plaatsen. Nu is zeggen iets anders dan doen, maar echt???
Dat was ook DE reden waarom ik weg ben gegaan van het Tesla forum. Een kleine minderheid welliswaar van fan boys maakte het onmogelijk om maar een graantje kritiek te geven. Zal wel ook aan de basis liggen van de sluiting.
 
Dat was ook DE reden waarom ik weg ben gegaan van het Tesla forum. Een kleine minderheid welliswaar van fan boys maakte het onmogelijk om maar een graantje kritiek te geven. Zal wel ook aan de basis liggen van de sluiting.
Groot gelijk heb je. Als je echt in je product geloofd dan sta je ook open voor kritiek om het product te verbeteren. Daarnaast mogen we allemaal een andere mening hebben, zeker als het om een auto gaat.
 
Er zullen zeker sneue figuren zijn, maar het aantal media vermeldingen waarin Tesla in een negatief daglicht wordt gesteld is de afgelopen week wel erg hoog. Zeker wat Ford betreft zoeken ze de laatste weken wel de confrontatie met Tesla op.

Overigens zeg ik eigenaars van andere EV's niet dat ze een slechte auto hebben. Ik vind het prettig dat ze een EV kiezen, maar net zoals een Porsche rijder het leuk kan vinden dat iemand een Ford Fiesta ST kiest maar er zelf nooit zijn Porsche voor zou laten staan, denk ik hetzelfde over mensen die een ID.3 of e-tron kiezen.
 
Er zullen zeker sneue figuren zijn, maar het aantal media vermeldingen waarin Tesla in een negatief daglicht wordt gesteld is de afgelopen week wel erg hoog. Zeker wat Ford betreft zoeken ze de laatste weken wel de confrontatie met Tesla op.

Overigens zeg ik eigenaars van andere EV's niet dat ze een slechte auto hebben. Ik vind het prettig dat ze een EV kiezen, maar net zoals een Porsche rijder het leuk kan vinden dat iemand een Ford Fiesta ST kiest maar er zelf nooit zijn Porsche voor zou laten staan, denk ik hetzelfde over mensen die een ID.3 of e-tron kiezen.
Dat patroon van negatieve berichtgeving rondom einde kwartaal productie- en aflever-cijfers en vlak voor financiële kwartaalrapportage is toch ondertussen wel bekend? Koers naar beneden drukken vooraf en winst pakken na wederom goede cijfers?
En last line of defensie voor "gevestigde" orde en media.

Dat patroon blijft zich voorlopig wel herhalen. Opvallend altijd hoeveel ruis er uit Detroit, Duitsland en De publieke omroep komt.
 
Geloof niet alles wat er geschreven wordt. Echte Teslafans zijn altijd voor het overstappen naar EV's, ook al is het een ander merk. Maar er wordt door de shorters flink FUD ingekocht. Kijk maar op Benzinga en Bloomberg. Dat zal tot de tweedekwartaalcijfers voortduren. Daarna heeft dat niet zoveel zin meer en laten ze de koers weer doorlopen naar een nieuw level om het spel (vanaf een 1100 dollar-koers) te herhalen. Is niet erg, ik speel het spelletje mee (maar nooit aan de short kant. Ik opereer zo: Aandeel laag : paar aandelen ruilen voor turbolongs en aandeel hoog : turbos weg en daarvoor aandelen bijkopen. Met dank aan de shorters voor de koersbeweging gratis extra aandelen.
 
Elon had de Tesla fabriek in NL moet bouwen:
 
  • Funny
Reactions: Hbrink
Elon had de Tesla fabriek in NL moet bouwen:

Ja, dat kan nog wel eens een flinke tegenvaller worden. Scheelt dan wel dat ze in geval van grote vertraging meteen die 4680's lokaal kunnen maken. Maar het is nergens goed voor. Het lijkt erop dat de procedure (de regelgeving dus) ondoorzichtig is en milieu-effecten met 2 maten worden gemeten. Komt VW vast wel goed uit, toevallig.
Ga maar eens bij luchthaven Berlin vragen wat ze van deze procedures vinden (14 jaar (!) vertraging)
Maar ook in Nederland hebben we MER-procedures die ook Tesla had moeten doorlopen. Misschien dat het in Limburg sneller had gekund (Born)
 
1617995536535.png


Een van de betere 1-april moppen. Ziet er overigens fantastisch uit. ;)

 
View attachment 652394

Een van de betere 1-april moppen. Ziet er overigens fantastisch uit. ;)

Mogen ze wat mij betreft meteen inzetten, ziet er erg goed uit inderdaad met de politie strepen. Mist alleen wat blauwe lampen. 😁 Ook veel duurzamer voor de politie zo en ze kunnen alles bijhouden. 😉 Alleen moeten ze nog speciale training doen, met de snelle Audi's hadden ze ook al moeite toen. 😜
 
Tesla als drugs :eek: :eek: :eek:

Dit lijkt me toch bewust in de markt gezet met als doel tesla schade te berokkenen.:mad: