Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand last van roestvorming?
Dat is weer zo'n stemmingmakers bericht.

In het begin van de rampup zijn er model 3's geleverd met lakproblemen.
Die zijn inmiddels opgelost maar alle Tesla's zijn dus weer k*t.

Het zelfde als er zijn 16 MY in Canada waarvan de warmtepomp het bij -25C niet best doet.
Er wordt naar een oplossing gezocht en dus heeft geen enkele Tesla nu een werkende verwarming volgens de media.

Ja, je hoopt dit als kopen nooit mee te maken en het is vervelend als je jou betreft maar de stelling dat alles slecht is raak kant nog wal.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
DIt kan toch niet (twitterbericht onderaan):
1642354387384.png


 
Ah, het aapje komt uit de mouw.

Deze meneer Dan O'Dowd (zijn naam staat onderaan de advertentie) verkoopt vanuit Green Hills Software allerlei software aan de automotive industry.
En is verbonden aan AUTORAS. (Google is your friend.)

Nu wordt het verhaal nog mooier: Hij heeft op de CES in Las Vegas luid lopen verkondigen dat hij zijn software aan BMW heeft kunnen verkopen.

En nu wordt ie kennelijk zenuwachtig en plaatst een dubieuze advertentie in de NYT. Beetje doorzichtig als je het mij vraagt.

Hier het GHS/BMW/CES artikel met zijn naam er in:

😀
 
Wat een smerige site...


Als de intentie niet zo fout zouden zijn is het haast hilarisch.

Bijv. deze is de schuld van Tesla.


Motorrijden rijdt met hoge snelheid tussen file door en ramt een pick-up truck om na de crash ook nog een Model Y te raken.
De motorrijder is nu dood en dus is dat de schuld van Tesla.:oops:
 
  • Informative
Reactions: Maurice1
Als de intentie niet zo fout zouden zijn is het haast hilarisch.

Bijv. deze is de schuld van Tesla.


Motorrijden rijdt met hoge snelheid tussen file door en ramt een pick-up truck om na de crash ook nog een Model Y te raken.
De motorrijder is nu dood en dus is dat de schuld van Tesla.:oops:
Deze dan (2de in de lijst momenteel):
In de comments lees je dat dit een murder/suïcide is...
 
Ja, zo kan ik het ook.
Na dagen en weken van intensieve studies op YT, Twitter, IG, TG, en FB ben ik tot de conclusie gekomen dat vaccins niet helpen😅

Tesla heeft dan misschien zijn PR afdeling opgedoekt, maar zeker niet hun Legal and Compliance afdeling.
Gezien deze campagne op NYT werd gecommuniceerd, zal dit nog een juridisch staartje krijgen. Dat hoop ik tenminste.
Tesla heeft in ieder geval de Data om dit aan te vechten.
 
Sommige claims zijn echt hilarisch.


Regel 3:

MY WIFE WAS TRYING TO PARK THE CAR IN OUR GARAGE WHEN THE CAR SUDDENLY SPED UP AND HIT OUR INNER GARAGE WALL. IT THEN REVERSED BACK AND HIT THE WALL A SECOND TIME. THEN IT AUTOMATICALLY REVERSED AND PARKED ON THE NEIGHBOR?S DRIVEWAY. BOTH THE STERLING AIR BAG AND AIRBAG NEAR THE FEET DEPLOYED. THE CAR?S FRONT WAS SMASHED. OUR GARAGE WALL AND DOOR ARE ALSO BADLY DAMAGED. I HAVE ASKED TESLA TO INVESTIGATE IF IT WAS BECAUSE OF THE AUTOPILOT TAKING OVER BUT HAVE NOT RECEIVED A RESPONSE FROM THEM YET AFTER MORE THAN A WEEK.

Als ik dit lees dan denk ik🤣