Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat hij overschat hoe lang het duurt voordat de auto helemaal vol is geladen…

(Eerlijk gezegd denk ik vooral dat er iets is gebeurd, want 8 weken is wel heel extreem)
Het bericht dat de eigenaar op vakantie is kwam van de gemeente Amsterdam. Niks aan de hand dus, ik zie 2 mogelijkheden:
- een gemeenteambtenaar met een sabatical
- een "vluchteling" die op vakantie is naar het land waar uit hij gevlucht is
 
Het bericht dat de eigenaar op vakantie is kwam van de gemeente Amsterdam. Niks aan de hand dus, ik zie 2 mogelijkheden:
- een gemeenteambtenaar met een sabatical
- een "vluchteling" die op vakantie is naar het land waar uit hij gevlucht is
Dat heet nou framen :)

Het kan ook gewoon iemand zijn die netjes de gemeente heeft gebeld met de vraag wat te doen met haar e-auto die leegloopt als ze (want voor de eerste keer in 3 jaar) eens lekker lang op vakantie wil. Gewoon bij de laadpaal neerzetten, mevrouw!

Paul
 
  • Like
Reactions: OttoR and Krisja
Het kan ook gewoon iemand zijn die netjes de gemeente heeft gebeld
Dat noem ik dan weer redelijk naïef 😜
Trouwens, het is niet omdat iets mag dat het ook een goed idee is.
Ik meen zelfs te herinneren dat Bjorn z’n hok een pak langer op de luchthaven had geparkeerd zonder enig probleem. Je hebt vast vrienden of familie die kunnen/willen “autozitten”.
Maar goed, we weten niet wat er aan de hand is dus …
 
Ik heb geaarzeld of dit artikel bij "Tesla in de pers" hoort, maar het verhaal gaat over Tesla Model 3, terwijl de foto erbij overduidelijk geen Tesla is. 🙃
De auteur is lijkt mij een nitwit, met zijn citaat:
"ze hebben al de nodige ervaring met reizen met de elektrische auto. Zo reed het stel al eerder met hun Tesla model 3 naar Frankrijk (1000 km) . . .".
Maar er staat ook zoveel interessants in, dat ik het toch wil noemen.
Zoals opladen vanuit lichtgewicht zonnepanelen onderweg via DC-DC (zonder wisselstroom tussenin). En een reis naar Zuid-Afrika v.v..

Hierbij de link: 4x4electric-een-wereldreis-met-de-elektrische-auto

View attachment 800339
Leuk videotje hier
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Leg dat aan Putin uit
Die loopt nog een eeuw achter.
Ja daarom heb ik ca 10 minuten geen maps Spotify etc als ik van nl bijvoorbeeld Duitsland inrij. 😐
Providers hebben het ook nog niet door. Ik zit momenteel in Zuid-Duitsland. Mijn mobiel neemt het (voor Belgen) dure CH-netwerk. Als ik roaming uit zet, heb ik geen netwerk. Terwijl er in de EU geen roaming meer is. Ik moet dus manueel een Duitse kiezen. Maar welke zijn er Duits? Aan de naam kan je het vaak niet zien.
Man, man, we zijn 2022. Sorry voor het Off-topic.
De Tesla trekt het zich niet aan. Die blijft gewoon gratis werken op het CH netwerk.
 
Providers hebben het ook nog niet door. Ik zit momenteel in Zuid-Duitsland. Mijn mobiel neemt het (voor Belgen) dure CH-netwerk. Als ik roaming uit zet, heb ik geen netwerk. Terwijl er in de EU geen roaming meer is. Ik moet dus manueel een Duitse kiezen. Maar welke zijn er Duits? Aan de naam kan je het vaak niet zien.
Man, man, we zijn 2022. Sorry voor het Off-topic.
Zwitserland is voor mij (NL-KPN) gewoon EU. Is dat anders voor BE?
 
Die loopt nog een eeuw achter.

Providers hebben het ook nog niet door. Ik zit momenteel in Zuid-Duitsland. Mijn mobiel neemt het (voor Belgen) dure CH-netwerk. Als ik roaming uit zet, heb ik geen netwerk. Terwijl er in de EU geen roaming meer is. Ik moet dus manueel een Duitse kiezen. Maar welke zijn er Duits? Aan de naam kan je het vaak niet zien.
Man, man, we zijn 2022. Sorry voor het Off-topic.
De Tesla trekt het zich niet aan. Die blijft gewoon gratis werken op het CH netwerk.
ik denk dat Tesla ook betaalt voor jouw data in CH