Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand een abo bij NRC?

Ben benieuwd hoe onze Messias neergezet wordt ;)
 
Iemand een abo bij NRC?

Ben benieuwd hoe onze Messias neergezet wordt ;)
Gebruik 12ft: 12ft |
 
Ok, ik probeer neutraal samen te vatten: geschreven door iemand die vroeger veel respect had voor Musk, maar het nu steeds minder fijn vindt met nadruk op zijn Twitter-plannen - mening sijpelt wel flink door in de keuzes van de citaten aan het einde. Van Twitter:
Daarnaast sprak ik met drie Nederlandse liefhebbers van Musk, die ook kritisch waren over de capriolen die de man uithaalde. Zoals het willen opkopen van Twitter.

Persoonlijke mening: zoals we hier op het forum soms helaas ook merken, wordt kritiek op Musk/Tesla te vaak vertaald naar bashen van het merk, en waarop ook als dusdanig gereageerd moet worden. Dus ik hoop met artikelen als deze, dat we wat gematigder de discussies kunnen voeren.
 
  • Like
Reactions: OttoR
Tsja, Musk maakt het er zich niet makkelijker op met zijn opmerkingen over stagiaires die in de rij voor de koffiemachine staan ('ga aan het werk, ik betaal jullie om te werken' of iets van die strekking), of met opmerkingen over ontslag van 10.000 man. Intern wordt hij uitgelachen hierom. Beetje gedrag zoals de CEO van Ryanair met zijn personeel wil omgaan. Ik vlieg om die reden niet meer met Ryanair. Nooit meer.

Je moet Musk niet te serieus nemen met zijn opmerkingen, maar helaas straalt het wel af op het merk Tesla.
 
  • Like
Reactions: OttoR
Verder een hoop gratis reclame voor Elon :cool:
1655722307870.png



1655722327826.png


1655722357055.png
 
  • Funny
Reactions: Maurice1
Ik vind het nog niet zo erg dat VAG Tesla zou inhalen.

Ik bedoel maar, er worden ook meer Samsung smartphones verkocht dan iPhones. Zie je Apple hierover janken? Vinden iPhone eigenaars het jammer dat er meer Samsungs verkocht worden? Nee, maar wel blij dat het geen Nokia's meer zijn.

Tenslotte zijn het allemaal EV's.

Veel liever zou ik zien dat VAG zou stoppen met de Golf en andere ICE modellen.