Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Het is toch een beetje dubbel.
Je moet al een echte kenner zijn om te zien dat er iets gewijzigd is aan het exterieur.
Interieur en techniek zijn wel grondig gewijzigd.
Maar volgens mij is dit niet voldoende om veel nieuwe kopers aan te trekken.
De kopers gaan veelal oudgedienden zijn die hun MS inruilen voor een nieuw exemplaar.
Ik blijf een beetje op mijn honger zitten, een gemiste kans van Tesla.
 
En toch, als je het plaatje bekijkt, in die uitvoering, voelt hij een stuk frisser uit als het oude model.
Het blijft een knappe verschijning. Doe mij alvast maar een plaid 😬
Het ontwerp is bij de S inderdaad ietsje strakker, maar ik vind dat de Model X nog duidelijker vernieuwd is.

En ja, het klopt dat als je een 996 911 vergelijkt met de 992 911 je duidelijke verschillen ziet. Daar zitten tenslotte 3 andere evoluties tussen. Maar als je de 991 naast de 992 zet, moet je toegeven dat enkel de achterkant wijzigingen heeft gekregen door een zwarte lichtbalk, wat een evolutie is van de AWD 991.2's die een rode lichtbalk hadden, tov 2 individuele achterlichten bij de RWD's.
 
  • Like
Reactions: JanG007
Elke Tesla bezitter kan probleemloos ondanks alle waarschuwingen in de auto op het gaspedaal blijven drukken en een huis inrijden
En vervolgens posten dat Tesla's onveilig zijn, omdat ze huizen inrijden.
O wacht, dat wordt te kostbaar.

Dit is gewoon ongegeneerd proberen om clicks binnen te halen.
En ook nog eens niet optimaal, want ze zijn vergeten om de woorden Elon en Musk te vermelden.
Gaan we nu al deze onzin hier ook nog eens weer opnieuw posten?
 
Elke Tesla bezitter kan probleemloos ondanks alle waarschuwingen in de auto op het gaspedaal blijven drukken en een huis inrijden
En vervolgens posten dat Tesla's onveilig zijn, omdat ze huizen inrijden.
O wacht, dat wordt te kostbaar.

Dit is gewoon ongegeneerd proberen om clicks binnen te halen.
En ook nog eens niet optimaal, want ze zijn vergeten om de woorden Elon en Musk te vermelden.
Gaan we nu al deze onzin hier ook nog eens weer opnieuw posten?
Ik heb wk057 (Jason Hughes) nogal hoog zitten, hij tweet dat hier absoluut geen FSD/autopilot ingeschakeld is.
 
Zoals Jason Hughes aanhaalt: Tesla's, net zoals alle andere auto's met AEB, moeten de eindcontrole nog altijd aan de bestuurder geven. Dat is zo door de overheden beslist (dezelfde overheid die bepaalt dat een auto niet te hard door de bocht mag gaan als ie zelf stuurt). Dat wil dus zeggen dat als je gas blijft geven, AEB wel een signaal geeft maar niet kan en mag remmen.

Rij maar eens met Tesla's TACC door de binnenstad of eender welke locatie met fietsers op een aangrenzend fietspad, en je weet wel dat Tesla's fietsers en voetgangers herkennen, en erop reageren door te vertragen en soms AEB te activeren. En dan hier maar klagen dat de auto piept voor elk akkefietje.
 
  • Like
Reactions: Dannietjoh and Paco