peter85
Member
Wat me wel opvalt is dat er nog niemand een soort gelijke test heeft gedaan en de resultaten daarvan gepost.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die zijn allang gedaan.Wat me wel opvalt is dat er nog niemand een soort gelijke test heeft gedaan en de resultaten daarvan gepost.
Nog niet een filmpje tegengekomen waar een Tesla, met FSD ingeschakeld, inrijdt op een stilstaand object (grootte van een klein kind) met ca. 40 mph (65 kmh).Die zijn allang gedaan.
Nog niet een filmpje tegengekomen waar een Tesla, met FSD ingeschakeld, inrijdt op een stilstaand object (grootte van een klein kind) met ca. 40 mph (65 kmh).
Open dak, grote frunk, pouch in bestuurdersstoel, domme CC, goede achteruitrij camera. En dan heb ik er een paar nog niet paraat omdat ik op vakantie ben...met de AP1 S van mijn liefDit vraagt om voorbeelden.
Het draadje is 'Tesla in de pers', dus dit leek me wel een post waard. Al is Twitter technisch gezien geen pers, vooruit..Elke Tesla bezitter kan probleemloos ondanks alle waarschuwingen in de auto op het gaspedaal blijven drukken en een huis inrijden
En vervolgens posten dat Tesla's onveilig zijn, omdat ze huizen inrijden.
O wacht, dat wordt te kostbaar.
Dit is gewoon ongegeneerd proberen om clicks binnen te halen.
En ook nog eens niet optimaal, want ze zijn vergeten om de woorden Elon en Musk te vermelden.
Gaan we nu al deze onzin hier ook nog eens weer opnieuw posten?
En het geluidloos rijden (geen geluidverplichting bij traag rijden).Open dak, grote frunk, pouch in bestuurdersstoel, domme CC, goede achteruitrij camera. En dan heb ik er een paar nog niet paraat omdat ik op vakantie ben...met de AP1 S van mijn lief
Ik zou ook verwachten dat je dit meestal kan oplossen met de telefoon of online ipv met de brandweer.Was een bekend probleem met de Model S: iPhone en keyfob stoorden elkaar, als ze naast elkaar in de auto lagen detecteerde de auto de sleutel niet en ging op slot als je uitstapte.
1 x meegemaakt.
Sindsdien stap ik nooit meer uit mijn Tesla (ook de Model 3) zonder mijn telefoon mee te pakken.
Mijn vrouw kent ook het pw niet.Ik zou ook verwachten dat je dit meestal kan oplossen met de telefoon of online ipv met de brandweer.
Mijn vrouw kent ook het pw niet.
Je kan Tesla ook geen ongelijk geven. Als ze net in een vechtscheiding zitten…
Hoewel, met de politie en brandweer er bij, die ook aangeven dat er een kind in gevaar is.., zou het toch moeten mogelijk zijn om een oplossing te vinden.
Zelf had ik gewoon een enorme steen gepakt en het raam ingeslagen.. maar goed.. wachten op brandweer en politie is ook optie
Samengevat:Dat kan allemaal wel, maar Tesla kan dat niet verifiëren. De vraag is ook of Tesla op verzoek van brandweer/politie zo maar een auto mag openen van een klant die er zelf dus geen toestemming voor kan geven.
Zelf had ik gewoon een enorme steen gepakt en het raam ingeslagen.. maar goed.. wachten op brandweer en politie is ook optie
Dat kan allemaal wel, maar Tesla kan dat niet verifiëren. De vraag is ook of Tesla op verzoek van brandweer/politie zo maar een auto mag openen van een klant die er zelf dus geen toestemming voor kan geven.
Een ranger was misschien even snel langs geweest... Maar wie denkt daar nu aan?
Klopt. Vind de testen van kinderen voor de auto interesanterSamengevat:
- Sneu voor kind.
- Persoon doet iets "beetje dom".
- Tesla handelt volgens procedures.
- Ruitje kapot, kind bevrijd.
- Media krijgt clicks.
- Vele posts op TMC forum.
En nu?