Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
  • Like
Reactions: jpvdheijn
Elke Tesla bezitter kan probleemloos ondanks alle waarschuwingen in de auto op het gaspedaal blijven drukken en een huis inrijden
En vervolgens posten dat Tesla's onveilig zijn, omdat ze huizen inrijden.
O wacht, dat wordt te kostbaar.

Dit is gewoon ongegeneerd proberen om clicks binnen te halen.
En ook nog eens niet optimaal, want ze zijn vergeten om de woorden Elon en Musk te vermelden.
Gaan we nu al deze onzin hier ook nog eens weer opnieuw posten?
Het draadje is 'Tesla in de pers', dus dit leek me wel een post waard. Al is Twitter technisch gezien geen pers, vooruit..
 
Was een bekend probleem met de Model S: iPhone en keyfob stoorden elkaar, als ze naast elkaar in de auto lagen detecteerde de auto de sleutel niet en ging op slot als je uitstapte.
1 x meegemaakt.
Sindsdien stap ik nooit meer uit mijn Tesla (ook de Model 3) zonder mijn telefoon mee te pakken.
Ik zou ook verwachten dat je dit meestal kan oplossen met de telefoon of online ipv met de brandweer.
 
Ik zou ook verwachten dat je dit meestal kan oplossen met de telefoon of online ipv met de brandweer.
Mijn vrouw kent ook het pw niet.
Je kan Tesla ook geen ongelijk geven. Als ze net in een vechtscheiding zitten…

Hoewel, met de politie en brandweer er bij, die ook aangeven dat er een kind in gevaar is.., zou het toch moeten mogelijk zijn om een oplossing te vinden.
 
Mijn vrouw kent ook het pw niet.
Je kan Tesla ook geen ongelijk geven. Als ze net in een vechtscheiding zitten…

Hoewel, met de politie en brandweer er bij, die ook aangeven dat er een kind in gevaar is.., zou het toch moeten mogelijk zijn om een oplossing te vinden.

Dat kan allemaal wel, maar Tesla kan dat niet verifiëren. De vraag is ook of Tesla op verzoek van brandweer/politie zo maar een auto mag openen van een klant die er zelf dus geen toestemming voor kan geven.

Zelf had ik gewoon een enorme steen gepakt en het raam ingeslagen.. maar goed.. wachten op brandweer en politie is ook optie 😂
 
Dat kan allemaal wel, maar Tesla kan dat niet verifiëren. De vraag is ook of Tesla op verzoek van brandweer/politie zo maar een auto mag openen van een klant die er zelf dus geen toestemming voor kan geven.

Zelf had ik gewoon een enorme steen gepakt en het raam ingeslagen.. maar goed.. wachten op brandweer en politie is ook optie 😂
Samengevat:

  1. Sneu voor kind.
  2. Persoon doet iets "beetje dom".
  3. Tesla handelt volgens procedures.
  4. Ruitje kapot, kind bevrijd.
  5. Media krijgt clicks.
  6. Vele posts op TMC forum.

En nu?
 
Dat kan allemaal wel, maar Tesla kan dat niet verifiëren. De vraag is ook of Tesla op verzoek van brandweer/politie zo maar een auto mag openen van een klant die er zelf dus geen toestemming voor kan geven.
Een ranger was misschien even snel langs geweest... Maar wie denkt daar nu aan?

Mag een gast gebruiker een Ranger afroepen ;) Denk dat je dan eerst een Service aanvraag moet aanmaken via de app. Maar goed.. het ging me om dat in het artikel staat dat ze een uur van alles geprobeerd hebben. Het eerste waar de meeste aan denken is met een steen of ander voorwerp het ruit in te slaan.