Phil V
Well-Known Member
Als de politie het bevestigt.Dat kan allemaal wel, maar Tesla kan dat niet verifiëren.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als de politie het bevestigt.Dat kan allemaal wel, maar Tesla kan dat niet verifiëren.
The Drive heeft (uiteraard) ook een artikel over de FSD soap geschreven:
Ik ging met mijn Range Rover Evoque ook altijd rechts rijden. Het is niet omdat je een paar cm over hebt dat je daarom links moet gaan rijden. Het is enkel vervelend bij een helling waar vrachtwagens rechts 30 rijden.“Boetegevaar voor SUV's en Tesla-rijders in Duitsland”
“Eigenaren van een SUV en sommige Tesla-modellen lopen in Duitsland het risico op een bekeuring. Ze zijn bij wegversmallingen in overtreding als ze op de linkerbaan rijden.
Als een voertuig breder is dan 2 meter mag de bestuurder de linkerrijstrook niet gebruiken. Belangrijk daarbij is dat niet de voertuigbreedte op het kenteken van belang is, maar de breedte gemeten van de linker- naar de rechterbuitenspiegel.”
Je ziet natuurljk eerst die dikke titel, daarna wordt het iets genuanceerd, daarna nog meer en het eindigt met de mogelijke boete van 20,- euro.
Boetegevaar voor SUV's en Tesla-rijders in Duitsland
Eigenaren van een SUV en sommige Tesla-modellen lopen in Duitsland het risico op een bekeuring. Ze zijn bij wegversmallingen in overtreding als ze op de linkerbaan rijden.www.bndestem.nl
Ik ging met mijn Range Rover Evoque ook altijd rechts rijden.
Twee meter is gewoon nipt met een brede auto. Het was een 2012 model. Ik denk niet dat het met spiegels voorbij de 2m ging. Er reden er bredere links. Bij wegenwerken moet je niet gek doen, al zeker niet wanneer er mensen aan het werk zijn.Omdat de wet het voorschreef of omdat hij te breed was?
Zelf heb ik ook met een RRE gereden en was deze met zijn 210 cm slechts 1,2 cm breder dan de Model 3 die we nu rijden.
Deze al bekend? Zo ja, verwijderen!
Alle Tesla-Ladesäulen in Deutschland sind illegal - Behörden wissen und ignorieren es
Alle Ladesäulen des US-Autobauers Tesla in Deutschland sind illegal. Dabei handelt es sich um mehr als 1800 Stück. Das Problem: Sie zeigen dem Verbraucher nicht genau an, wie viel Strom er „tankt“. Den Behörden ist das Problem allerdings bekannt - sie ignorieren es trotzdem.m.focus.de
Zowel mijn vrouw als mijn zoon heeft de app op hun telefoon staan. Even ergens bellen dat ze op afstand de auto moeten opendoen.Je kan toch gewoon de Tesla App installeren op een telefoon van ieder willekeurige voorbijganger, inloggen, de deur openen en de app weer verwijderen van de telefoon.
Maar... Jij hebt toch ook gewoon 2FA geactiveerd op je account ? Of niet ?Je kan toch gewoon de Tesla App installeren op een telefoon van ieder willekeurige voorbijganger, inloggen, de deur openen en de app weer verwijderen van de telefoon.
Ik heb het gedaan, maar mijn 2FA tool staat wel op mijn telefoon.Maar... Jij hebt toch ook gewoon 2FA geactiveerd op je account ? Of niet ?
Ehhh, gebruik je ook dit soort sites om je bankgegevens te beheren op vakantie? Die callbackcode geeft volledige rechten op de Tesla API van jou auto.Er is zelfs een speciale website voor dit probleem:
Even inloggen en je hebt je deur open. Je moet alleen net wel er van af weten...Unlock My Tesla
Unlock My Tesla is a simple, effortless way of gaining access to your Tesla vehicles if you've been locked out.unlockmytesla.com
Ik heb het gedaan, maar mijn 2FA tool staat wel op mijn telefoon.
Ik snap 2FA, maar als je met vakantie bent heb je niet direct een ander device mee. Als je niet met vakantie bent heb je vrij snel toegang tct een reservesleutel.Authy | Two-factor Authentication (2FA) App & Guides
Two-factor authentication (2FA) adds an additional layer of protection beyond passwords. Download our free app today and follow our easy to use guides to protect your accounts and personal information.authy.com