RobsEV
Active Member
BS.Nee, jij begrijpt Happy Flow niet.
BS.Heb jij echt zicht op hoe Tesla een en ander in elkaar gesleuteld heeft, zowel de software als hardware? Hoe sluit Tesla single bit fouten uit? Gebruiken ze ECC? Gebruiken ze een processor die ECC heeft? Gebruiken ze hardware die combinaties van fouten uitsluit? Is de software bug vrij? Is de hardware bugvrij?
Ik begrijp dat je weinig ervaring met echt complexe ontwerpen hebt, vooral die waarbij fouten maar eens in de zoveel keer optreden.
BS. Iemand die ongefundeerd claimt dat het RDW iets gezegd zou hebben is voor jou een feit?Edit: ik heb iets minder vertrouwen in marketing verhalen. Nogmaals, lees het draadje op Tweakers eens, en zie de reactie van de RDW.
Nergens claim ik dat het onmogelijk is dat er ooit iets mis zou kunnen gaan.
Boven op alle elektronische beveiligingen zijn de remmen nog steeds mechanisch en krachtiger dan de motoren.
Dus zelfs als alles mis gaat elektronisch gezien, dan nog kan de gebruiker deze overrulen.
Wat ik claim is dat gezondverstand, zeker na de tientallen BS-claims, dicteert dat de standaard positie zou moeten zijn driver error tot dat de feiten iets anders aangeven. Jij zit kennelijk nog steeds op de positie Tesla-error tot het tegendeel bewezen is.
In een eerste claim zou je moeten zitten op "ik weet het niet" tot dat de feiten gepresenteerd worden.
Dat was ook mijn positie en deze neigt nu steeds meer naar dat het tot op heden altijd driver error is geweest waardoor je het idd nog steeds grondig moet uitzoeken of dat ook hier het geval was en ook moet kijken of je een driver error kunt voorkomen voor de toekomst.
Totaal ongegrond uitgaan van Tesla-error is inmiddels iets voor complot-wappies.