TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Tesla Master Plan, Part Deux

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Bankroetlama, Jul 21, 2016.

1. Bankroetlama

Bankroetlama Member

Dit onderwerp verdient een apart topic

Link: Master Plan, Part Deux

2. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Waarom is het draadje dat ik deze morgen om 5 uur reeds had aangemaakt, verdwenen? Invlusief de reacties:(:confused:

3. MickC

MickC Member

Jouw draadje is blijkbaar doorgelinkt (en samengevoegd?) Met het US topic...

4. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

dit heb ik ook gezien. Ik snap alleen niet waar dit goed voor is.

5. MickC

MickC Member

Volgens mij een fout op het forum. Er was een identiek draadje op het US gedeelte (zelfde naam) wat volgens mij ook doorgelinkt is..

6. twall-e

twall-e Roaming

Ik was (en had) al een eerste reactie geplaatst van - die is er al - tot ik zag dat hij doorgelinkt was om een of andere reden. Heel bijzonder.

7. Herbie65

Herbie65 Member

ik herhaal mijn reactie ook nog maar een keer!)))
    Goed verhaal, veel dingen op de agenda.
    Elon (en Tesla) hoeft voorlopig niet stil te zitten. Veel dingen lagen in de lijn der verwachting.
    Grappig hoe Elon Autopilot vergelijkt met vliegtuigen.
    Had ik dat al niet gedaan in oct vorig jaar?
    Elon gebruikt zelfs dezelfde term "fail operational" voor de volgende versies van Autopilot
    Autopilot in vliegtuigen (achtergrond info)

8. FVO

FVO Active Member

Zijn roadster 2.0 ontbreekt in de plannen. Al is dit natuurlijk onbeduidend (geworden) in het bereiken van sustainable transportation.
    Verder zijn er veel speculatiemogelijkheden omtrent de batterijswap of -oplaadmogelijkhden van een semi-truck.

9. Carl

Carl Member

Schitterend toch, hoe goed die man zich uitdrukt - ik val wellicht in herhaling, maar 't is toch echt van het niveau JFK of Obama. Er werden vroeger LP's gedrukt met de speeches van JFK; wel, ik zou ook wel alle persmededelingen van Elon willen kunnen opslaan, niet om te gaan plagiëren zoals Madam Trump natuurlijk, maar ter inspiratie - Elon's berichten zijn altijd perfect geschreven!

Share This Page