Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla met de hand wassen

This site may earn commission on affiliate links.
Zo, die gaan we bestellen. De Model X is me te groot :D
Zelfs de S is te groot voor mij...ik was mijn wagen altijd bij een handcarwash en moet een soort trapje meepakken :oops:
Ben maar 172cm groot


Ik doe om de 2 weken een wasbeurt

1) afspuiten
2) inzepen met Megiuar's gold class car wash shampoo & conditioner (ruikt lekker tijdens wassen) / 2 emmers
3) afspuiten
4) afspuiten met die optie van geen vlekken of zoiets...
5) afdrogen met 3 van die Megiuar's water magnets (die zitten zo snel vol)

Ik heb enkel opticoat pro...dus wax is te veel?
 
Een losse vraag. Die foam is dat milieu vriendelijk? Ik kreeg van de buurman de opmerking dat ik niet de auto mocht wassen half op eigen grond en half openbare grond. Heb de verordening van onze gemeente er op nageslagen maar niks te vinden. Maar vroeg mij wel af wat doet het voor het milieu de shampoo?
 
5FDB74D2-ADCE-40A3-BEE2-D06714985B8D.jpeg
Heeft iemand een goede oplossing voor uitgebeten lak voor vogelpoep op zwarte lak?
 
@Myfirstone, ik heb zo’n zelfde plek op mijn motorkap. Was te laat met het verwijderen van de vogelpoep. Zelfs polijsten met een (semi professionele) polijstmachine bood geen soelaas. Ik heb werkelijk alles geprobeerd. Ik zal d’r mee moeten leren leven, ben ik bang.
 
Ik kreeg vogelpoep inbrand-plek ook niet weg gepolijst. Weggebracht naar bedrijf. Ze hebben het er nog uit kunnen krijgen, maar vogel mag niet meer op zelfde plek schijten want is niet veel meer van de clearcoat over op die plek.

Vogelpoep is a b**tch .. Zeker met hele warme termperaturen.
 
Ik kreeg vogelpoep inbrand-plek ook niet weg gepolijst. Weggebracht naar bedrijf. Ze hebben het er nog uit kunnen krijgen, maar vogel mag niet meer op zelfde plek schijten want is niet veel meer van de clearcoat over op die plek.

Vogelpoep is a b**tch .. Zeker met hele warme termperaturen.
Ik vroeg me al af of ze clearcoat herstel kunnen doen.
Goed in de Wax zetten en gebruik hydrophobic wax. Ik heb zelf goede ervaringen met:
ICE Seal N Shine | Protects for Months

Veel zullen zeggen turtle is goedkope rotzooi, maar dat is allang niet meer zo.