Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model 3 - Vragenlijst

This site may earn commission on affiliate links.
Ah ja weer een onderzoek, die oproepen hebben we hier zeker 2 per maand ;)

Ik heb een poging gedaan 'm in te vullen, maar de CSS en de javascripts lijken niet goed te laden waardoor een aantal dingen niet meer werken (bijv. in volgorde slepen van een lijstje). Dit is met Safari op Apple OSX 10.11, met adblock en ghostery add ons.

Ow en 10 minuten lengte? dat is echt te lang, kort 'm in naar 3 minuten en je hebt kans dat ie volledig ingevuld wordt...;)
 
Bedankt voor de feedback. Nu de eerste resultaten binnen zijn lijkt de survey eerder 5 minuten te duren, maar ik wilde niet een te korte tijd opgeven en zo mensen voor de gek houden. Wat betreft de layout verder geen last van gehad, zal er toch goed naar kijken.
 
Ik heb hem serieus ingevuld (uiteraard) en was niet meer dan 3-4 minuten bezig.

Hier overigens op Safari zonder extensies e.d. en de survey deed het goed.

Tip van mijn kant (misschien doe je dit al): zoek vooral verschillende doelgroepen op om zo een goed beeld te krijgen. Van de mensen op dit forum, kan ik al aardig inschatten hoe zij deze survey zullen invullen.
 
En altijd maar weer dezelfde fout in de vraag over hoe je de auto aanschaft...

  • Prive
  • Lease
Beste student, er is:
  • Zakelijke of
  • Prive aanschaf
En:
  • Gefinanceerd
    • Financial lease
    • Operational lease
  • Niet gefinancieerd
Daarnaast wordt er een beetje vreemd omgegaan met het kostenaspect. Alsof de aanschafprijs de enige component is. (Naast verbruik, onderhoud en afschrijving.)