TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Tesla Model 3 - Vragenlijst

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by DvanBoven, May 17, 2016.

1. DvanBoven

DvanBoven New Member

Hallo, ik ben een bedrijfskunde student en voor de cursus marketing doe ik onderzoek naar hoe Tesla de Model 3 het beste kan afstemmen op de Nederlandse markt. Het zou fantastisch zijn als jullie als kenners mij hierbij zouden kunnen helpen. Als er interesse voor is dan zou ik de gegevens geanonimiseerd in de discussie kunnen plaatsen. Alvast bedankt!

Online Survey Software | Qualtrics Survey Solutions

2. basvk

basvk Active Member

Ah ja weer een onderzoek, die oproepen hebben we hier zeker 2 per maand ;)

Ik heb een poging gedaan 'm in te vullen, maar de CSS en de javascripts lijken niet goed te laden waardoor een aantal dingen niet meer werken (bijv. in volgorde slepen van een lijstje). Dit is met Safari op Apple OSX 10.11, met adblock en ghostery add ons.

Ow en 10 minuten lengte? dat is echt te lang, kort 'm in naar 3 minuten en je hebt kans dat ie volledig ingevuld wordt...;)

3. DvanBoven

DvanBoven New Member

Bedankt voor de feedback. Nu de eerste resultaten binnen zijn lijkt de survey eerder 5 minuten te duren, maar ik wilde niet een te korte tijd opgeven en zo mensen voor de gek houden. Wat betreft de layout verder geen last van gehad, zal er toch goed naar kijken.

4. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Ik heb hem serieus ingevuld (uiteraard) en was niet meer dan 3-4 minuten bezig.

Hier overigens op Safari zonder extensies e.d. en de survey deed het goed.

Tip van mijn kant (misschien doe je dit al): zoek vooral verschillende doelgroepen op om zo een goed beeld te krijgen. Van de mensen op dit forum, kan ik al aardig inschatten hoe zij deze survey zullen invullen.

5. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

hier ook

6. basvk

basvk Active Member

Ah ja de ghostery extensie ziet qualtrix als tracker (en dat zijn ze natuurlijk ook), dus ja geen wonder dat ie geen scripts laadde. Met tijdelijke exceptie deed de survey het wel, idd in 3 minuten ingevuld.

7. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

En altijd maar weer dezelfde fout in de vraag over hoe je de auto aanschaft...

• Prive
    • Lease
    Beste student, er is:
    • Zakelijke of
    • Prive aanschaf
    En:
    • Gefinanceerd
      • Financial lease
      • Operational lease
    • Niet gefinancieerd
    Daarnaast wordt er een beetje vreemd omgegaan met het kostenaspect. Alsof de aanschafprijs de enige component is. (Naast verbruik, onderhoud en afschrijving.)

8. Thor

Thor Member

ingevuld. eens met PaulusB....

9. DvanBoven

DvanBoven New Member

Bedankt PaulusdB voor het kritische commentaar. Lease aangepast naar zakelijk. Verder kan het kostenaspect niet worden veranderd, maar dit zal in de gebreken van het onderzoek worden meegenomen.

10. HWS

HWS Speedjunkie

Heb m ingevuld. De vraag over wat je bereid bent om uit te geven aan een auto is nogal afhankelijk van de auto. Ik denk dat je hier bedoeld aan de model 3 waar we allemaal een indicatie van de verkoopprijs hebben.

Share This Page