Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model S als trouwauto

This site may earn commission on affiliate links.
D

DM 55279

Guest
Beste Tesla-rijders,

Ik merk dat hier af en toe de vraag wordt gesteld of mensen zichzelf en hun Tesla willen inzetten als ceremoniewagen voor huwelijken. Bij deze: mijn vriendin en ik trouwen op 8 juli 2017. We zouden dat heel graag doen in een (bij voorkeur witte) Model S. Zijn er hier mensen met zo'n wagen die als chauffeur willen rijden op onze trouwdag en zoja, welke vergoeding hebben jullie daarvoor in gedachten?

De locatie is Heist-op-den-Berg, België.

Zoals gezegd, onze voorkeur gaat naar wit, andere kleuren vallen te overwegen. :)

Alvast bedankt,

Hans
 
Beste Tesla-rijders,

Ik merk dat hier af en toe de vraag wordt gesteld of mensen zichzelf en hun Tesla willen inzetten als ceremoniewagen voor huwelijken. Bij deze: mijn vriendin en ik trouwen op 8 juli 2017. We zouden dat heel graag doen in een (bij voorkeur witte) Model S. Zijn er hier mensen met zo'n wagen die als chauffeur willen rijden op onze trouwdag en zoja, welke vergoeding hebben jullie daarvoor in gedachten?

De locatie is Heist-op-den-Berg, België.

Zoals gezegd, onze voorkeur gaat naar wit, andere kleuren vallen te overwegen. :)

Alvast bedankt,

Hans

Hallo Hans,

Ik rij met een parelmoer-witte Model S en ik woon in Tielt-Winge, dat is niet echt ver van Heist-op-den-Berg. Ik wil gerust chauffeur spelen en een vergoeding is niet nodig (misschien op de receptie iets mee mogen drinken ?). Probleem is dat onze vakantieplanning 2017 nog niet vast ligt, dus ik zou toch een backup-oplossing voorzien. Anders PM je me maar eens.