Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model S Roadshow

This site may earn commission on affiliate links.

Soulopoulos

Byron VIN:22999 & 151975
Jan 9, 2013
202
1
Haacht, Belgium
Tesla Club Belgium heeft een vraag ontvangen van TEDxFlanders voor hun Naked event van 21 September 2013.
Ze zouden graag één Tesla Model S binnen hebben staan en enkele Tesla's om mensen een eerste Tesla ervaring te geven.
Hieronder hun initiële vraag:

"Hoi Byron,
Je vroeg me op te lijsten wat ik exact verwachtte, wat een leuke zou zijn is dat we een Tesla zouden kunnen binnenrijden of voor de ingang te plaatsen. met daar eventueel een scherm naast (scherm voorzien we eventueel van samsung). Denk niet dat je zelf taxi wilt spelen ’s ochtens ;-)
Wat een ander idee is, is dat we tijdens de middag een select groepje een Tesla experience kunnen geven, maar dan hebben we er dus 2 nodig (want die die je binnenrijdt kan daar niet weg tot na 17u (de markt is tot 17u en blokkeert de ingang). Dat groepje zouden bv. bedrijfsleiders kunnen zijn… (we vragen dat bij registratie)
Mocht je andere ideëen hebben, laat dan gerust iets weten…
Gr
Hans Smellinckx"

Wie kan er zich 21 september vrijmaken en wil van het TEDxFlanders event genieten en daar met hun Tesla Model S of Tesla Roadster?
 
@Soulopoulos

Ik ben benieuwd naar de betekenis van het woord 'Naked' in je introductie. Kan daar iets meer uitleg op volgen?

Tesla drivers, by contrast, tended to have business and finance as their dominant categories of interest. They also tended to like whiskey and breweries for drink and, strangely enough, had abnormally high levels of interest in cannabis, erotic dance, strip clubs and Lululemon.
op wie hier slaat dit?!
is een onderzoek onder tesla en prius rijders hahahaha

Tesla Model S Drivers Love Pot And Kinky Behaviors | EarthTechling

zou er een link zijn ?
 
21-9 is voor mij D-Day. Om 14:00 uur staat er eentje voor me klaar. Ik heb zojuist TedxFlanders een mail gestuurd waarin ik aangeboden heb om aansluitend Antwerpen te bezoeken. (Ik ga voor het gemak er even van uit dat de accu vol is...)