Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model S / X voor 4 maanden huren

This site may earn commission on affiliate links.
Deze zomer ben ik van plan om 4 maanden te reizen door Europa en ben daarvoor op zoek naar een Tesla Model S of X.
Op dit moment gebruik ik via mijn werk een Tesla Model 3, echter kan ik deze niet gebruiken voor langere tijd.

Wellicht een long-shot maar wie weet: Hebben jullie tips om een Tesla Model S / X voor deze maanden te huren?


Het gaat om de periode van juli t/m oktober 2022 dus mocht er iemand eentje voor die periode beschikbaar hebben, dan hoor ik het graag!
 
Praten met een leasemaatschappij of autoverhuur voor een short lease/rent.

Maar meeste auto’s in deze categorie zijn de gewone gebakjes, en je betaalt er stevig voor. Als je echt een Model S/X wil, zal de prijs ook navenant zijn. Maar een Sixt ofzo moet je wel kunnen helpen.
 
Deze zomer ben ik van plan om 4 maanden te reizen door Europa en ben daarvoor op zoek naar een Tesla Model S of X.
Op dit moment gebruik ik via mijn werk een Tesla Model 3, echter kan ik deze niet gebruiken voor langere tijd.

Wellicht een long-shot maar wie weet: Hebben jullie tips om een Tesla Model S / X voor deze maanden te huren?


Het gaat om de periode van juli t/m oktober 2022 dus mocht er iemand eentje voor die periode beschikbaar hebben, dan hoor ik het graag!
Op aanraden van TeslaBjorn:
 
Ik heb recent via Hertz Tilburg een langdurige huur van een Model Y opgevraagd. Ze hebben ook een Model S in hun vloot zie ik (maar weet niet of deze beschikbaar is). Ook model 3 (non) performance. En nog een hoop niet-Tesla EV's (EV6, Kona, ID3, i3, iX3).

Ik vond de prijs van de Model Y huren ook nog zeer schappelijk.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Deze zomer ben ik van plan om 4 maanden te reizen door Europa en ben daarvoor op zoek naar een Tesla Model S of X.
Op dit moment gebruik ik via mijn werk een Tesla Model 3, echter kan ik deze niet gebruiken voor langere tijd.

Wellicht een long-shot maar wie weet: Hebben jullie tips om een Tesla Model S / X voor deze maanden te huren?


Het gaat om de periode van juli t/m oktober 2022 dus mocht er iemand eentje voor die periode beschikbaar hebben, dan hoor ik het graag!
Die van mij staat op Snappcar. Inclusief de 15% korting voor long-rent kost de S dan nog slechts 14.500 euro voor 4 maanden. Dat is maar 50% van de prijs die je voor een tweedehands betaalt. Grijp die kans! :)