Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model Y RWD review

This site may earn commission on affiliate links.
Dog approved 👍
A865F543-3A1E-4DB0-98CD-7403F45CFF15.jpeg
 
Zit zelf te twijfelen om PPF op de voorkant te laten plaatsen. Veel geld, maar omdat het een privé aankoop betreft en de lak nou niet echt geweldig bekend staat wil ik het waarschijnlijk wel gaan doen. Zijn er al mensen die dit gedaan hebben en hoe bevalt dit?
 
Zit zelf te twijfelen om PPF op de voorkant te laten plaatsen. Veel geld, maar omdat het een privé aankoop betreft en de lak nou niet echt geweldig bekend staat wil ik het waarschijnlijk wel gaan doen. Zijn er al mensen die dit gedaan hebben en hoe bevalt dit?
De lak van Tesla is niet geweldig, maar prima. Er rijden genoeg model Ssen van bijna 10 jaar rond. Was me niet opgevallen dat het lak slechter is dan een Opel of VW van dezelfde leeftijd.
 
Gentlemen, Every time I plug-in my car to charge, I get an error on my app saying something like charge cable not properly secured, speed may be slow. I am using the cable supplied with my car so not sure whats going wrong here. Any pointers? Do others have this issue as well?
 
Heb ook naar een gebruikte S gekeken, die hebben veel roestproblemen, X trouwens ook. Weliswaar de eerste generatie (2013 ofzo?).
Ik rij een auto nooit langer dan 3 jaar :) Maar ik kan me zo voorstellen dat de lakkwaliteit in de loop der jaren is verbeterd. Mijn model 3 was ca. 3 jaar toen ik hem verkochte. De lak was toen zo goed als nieuw. Nooit gepoetst, coating oid. Alleen wasstraat.
 
  • Like
Reactions: JanG007
Gentlemen, Every time I plug-in my car to charge, I get an error on my app saying something like charge cable not properly secured, speed may be slow. I am using the cable supplied with my car so not sure whats going wrong here. Any pointers? Do others have this issue as well?
Al geprobeerd met een andere kabel? Kan je een foto maken van de betreffende laadkabel? Maar normaliter krijg je deze melding niet, ook als je een 1 fase -16A- kabel gebruikt. Die zijn dunner en worden gebruikt o.a. voor een Golf GTE Plug-In Hybride.
 
Waar haal je die bewering? Bij mijn weten is het koetswerk van De MS en MX volledig aluminium.
Klopt helemaal, alleen kan aluminium ook oxideren. De enige plek op de carrosserie bij MS en MX waarvan ik weet dat er oxidatie optreedt is onder de spoiler bij de MX. Mijn MX had dat en ik heb het bij de nodige andere MX-en gezien. Niet ernstig en gemakkelijk te verhelpen. Bij Tesla kun je voor ca €250 een nieuwe onderkant van de spoiler bestellen.
 
Klopt helemaal, alleen kan aluminium ook oxideren. De enige plek op de carrosserie bij MS en MX waarvan ik weet dat er oxidatie optreedt is onder de spoiler bij de MX. Mijn MX had dat en ik heb het bij de nodige andere MX-en gezien. Niet ernstig en gemakkelijk te verhelpen. Bij Tesla kun je voor ca €250 een nieuwe onderkant van de spoiler bestellen.
Sorry, roest was wellicht een verkeerde woordkeuze. Idd van die oxidatieplekken. In dit geval zat het volgens mij op bepaalde hoeken van de portieren. Was voor mij toen een reden om niet te kopen. Hopelijk nu beter. Ik heb de witte Y besteld.