Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik stoorde mij al van in het begin aan de dummy foglights en dit weekend heb ik dit verholpen.
View attachment 732576
View attachment 732578View attachment 732579

Ziet er leuk uit! 👍 Volgens mij werken deze ook als mistlampen, mits het in de software aan staat. Maar gezien jij die kapjes erin had zal je in de software ook wel geen optie hebben voor mistlamp voor neem ik aan. Wel jammer hoe ze dat doen bij Tesla. Misschien eens lief vragen of ze het voor je aan willen zetten nu je er zelf lampen in hebt gezet? 😉
 
  • Like
Reactions: Hayden
Mijn 2016 Model S kreeg onlangs een verjongingskuur
Chrome delete
Velgen zwart spuiten
MCU2 upgrade
CSS upgrade
we zijn weer goed voor 5 jaar :)
5715597B-B422-4234-A921-671F6F1927E2.jpeg
 
Dagje later dan beloofd maar kan ook wel meteen al wat meer laten zien. 😉 Dit is dan de nieuwe modificatie, Teslux Innovations Plaid series koplampen voor mijn Model 3. 😃 Volledige RGB functionaliteit, uiteraard alleen voor show doeleinden en leuke foto's. 😋 Keuze uit een groot aantal show modes die ook aan te passen zijn. Verder ook echt leuke en nuttige functies die wel overal gebruikt mogen worden en gewoon legaal zijn. Zoals knipperlichtgedeelte ook als DRL, startup/shutdown animaties en sequentiële knipperlichten. Volledig in te stellen naar wens, kan bijvoorbeeld ook helemaal terug instellen naar OEM als dit eventueel voor keuring ofzo noodzakelijk zou zijn. Maar normaal gezien zijn ze op deze manier ook gewoon legaal, behalve dan het RGB deel natuurlijk. 😅

Ze komen uit Amerika maar het zijn toch echt Europese koplampen met E markering. Ben de eerste in Europa die ze nu heeft, koplampen zijn ook echt custom en niet dezelfde als die wat ze in Amerika verkopen vanwege de grote verschillen tussen de US en EU koplampen.

Weet dat niet iedereen hier fan van is en het mogelijk een groot kermis gehalte heeft maar ik vind ze echt geweldig en ben er heel blij mee. 😁



Net als bij de achterlichten even een vergelijking met de OEM koplampen. 🙂

 
Dagje later dan beloofd maar kan ook wel meteen al wat meer laten zien. 😉 Dit is dan de nieuwe modificatie, Teslux Innovations Plaid series koplampen voor mijn Model 3. 😃 Volledige RGB functionaliteit, uiteraard alleen voor show doeleinden en leuke foto's. 😋 Keuze uit een groot aantal show modes die ook aan te passen zijn. Verder ook echt leuke en nuttige functies die wel overal gebruikt mogen worden en gewoon legaal zijn. Zoals knipperlichtgedeelte ook als DRL, startup/shutdown animaties en sequentiële knipperlichten. Volledig in te stellen naar wens, kan bijvoorbeeld ook helemaal terug instellen naar OEM als dit eventueel voor keuring ofzo noodzakelijk zou zijn. Maar normaal gezien zijn ze op deze manier ook gewoon legaal, behalve dan het RGB deel natuurlijk. 😅
]
Heel bijzonder. Zou het zelf nooit overwegen, maar gaaf om te mogen aanschouwen.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah