job-lek
Active Member
Heel mooi maar wat is er rechts achter gebeurd
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heel mooi maar wat is er rechts achter gebeurd
precies, dacht ik ook toen ik het zag. Bij mijn chrome delete P85 heb ik de P zwart en de 85 rood gedaan, maar dual motor zou ik weghalen, of ook zwart met rode streep eronder.Heel mooi maar wat is er rechts achter gebeurd
Bedoel je de origine logo. Bestaat die in het zwart. Nooit bij stil gestaanHeel mooi maar wat is er rechts achter gebeurd
Ondertussen zijn zomer sloefen er terug opgezet. Nu vloeken die donkergrijze velgen precies.
View attachment 781167
Bedankt! Doe mijn best haha. Probeer altijd een beetje een balans te vinden tussen looks en performance. Laatste tijd veel aan de looks bezig geweest, vond het nu weer tijd voor wat performance upgrades. Maarja met nieuwe velgen en de bredere banden ook weer een andere look natuurlijk. Hoop het na zondag te kunnen laten zien.Top weer! Je maakt, nee: hebt er al, een unieke auto van gemaakt!!
Ik ga niet beweren dat je ongelijk hebt, maar let erop dat je met bredere banden natuurlijk het gewicht over een groter oppervlak gaat spreiden, en meer grip dus niet noodzakelijk waar is. Da's vaak ook de reden waarom lichte auto's vaak met dunnere banden komen, en zware auto's met bredere banden, om een afweging te maken tussen grip en slijtage.Wou de auto toch nog net iets meer grip geven
Ik ga niet beweren dat je ongelijk hebt, maar let erop dat je met bredere banden natuurlijk het gewicht over een groter oppervlak gaat spreiden, en meer grip dus niet noodzakelijk waar is. Da's vaak ook de reden waarom lichte auto's vaak met dunnere banden komen, en zware auto's met bredere banden, om een afweging te maken tussen grip en slijtage.
Maar 't ziet er wel lekker dik uit
Check het document in bijlage
Met die logica zouden F1 auto's ook beter met dunne bandjes kunnen rijden, want ja.. die zijn ook vrij licht.
Met die logica zouden F1 auto's ook beter met dunne bandjes kunnen rijden, want ja..
Inderdaad. Combinatie van hoge snelheid en vleugels zorgt voor extra druk op de banden, alsof de wagen een veelvoud weegt van zijn gewicht.Behalve dat die auto's 800kg wegen met vleugels die de auto's op het asfalt duwen....
Check het schadetopic over die traction control
De model 3 heeft tegenwoordig een speciale sneeuw mode die bij een doorslippend wiel direct de krachtsverdeling aanpast en het maximaal vermogen terugschroeftTraction control is een goed iets maar het is reactief. Er moet eerst slip zijn voordat het ingrijpt. Net als met ABS eigenlijk wordt de remweg langer met ABS. Maar je kunt wel sturen als er voldoende grip is.
Zo werkt bij het terreinrijden een locker beter dan TC.
Beetje vloeken misschien in dit modificatie topic en hulde aan Firehuntah met zijn fantastische aanpassingen en uitleg, maar om terug te komen op het brede banden wel of niet verhaal mijn ervaringen:@ramonneke @Phil V
Zoals gezegd, deze 275 band heeft zich al bij meerdere andere Tesla Model 3's bewezen, zijn er allemaal erg tevreden over. En niet alleen op het circuit.