Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Lange tijd alleen maar gefocust geweest op het exterieur maar nu is er eindelijk eens een upgrade in het interieur. 😁 Die lelijke witte/beige headliner eruit en veel mooiere zwarte alcantara headliner erin. 😉 Is nu tenminste echt een volledig zwart interieur. Heb ik laten doen in Duitsland bij E-rik's Garage, net voor een Tesla meetup daar. Binnen 20 minuten de nieuwe headliner erin. 😃 Ben echt heel tevreden met het resultaat.

Tof! Heb je een link naar de garage en prijs indicatie van deze installatie?
 
Tof! Heb je een link naar de garage en prijs indicatie van deze installatie?
Bedankt! Hij heeft geen eigen website ofzo maar heeft alles wat hij doet op Ebay staan met prijzen erbij.
Deze zwarte alcantara headliner voor de Model 3 kost 1000 euro, maar is met montage + swap. Je eigen headliner wordt dus weer hergebruikt door hem.
Op ebay kun je ook contact met hem opnemen denk ik. Maar heb zelf altijd contact met hem via Instagram (@tesla_erik). Als je in Google Maps zoekt naar Eriks Garage zie je ook waar het is precies, in Fernwald, Duitsland. Niet echt in de buurt maar ik was toch in Frankfurt voor een meeting die hij organiseerde dus was ideaal om het daar even te laten doen. 😁
 
Bedankt! Hij heeft geen eigen website ofzo maar heeft alles wat hij doet op Ebay staan met prijzen erbij.
Deze zwarte alcantara headliner voor de Model 3 kost 1000 euro, maar is met montage + swap. Je eigen headliner wordt dus weer hergebruikt door hem.
Op ebay kun je ook contact met hem opnemen denk ik. Maar heb zelf altijd contact met hem via Instagram (@tesla_erik). Als je in Google Maps zoekt naar Eriks Garage zie je ook waar het is precies, in Fernwald, Duitsland. Niet echt in de buurt maar ik was toch in Frankfurt voor een meeting die hij organiseerde dus was ideaal om het daar even te laten doen. 😁
ziet er netjes uit!
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
  • Funny
Reactions: Firehuntah
@The Boss Bedankt! 😃 Hopelijk ook leuk idee voor anderen hier die van de standaard headliner af willen. 😉

Vanaf circa 30k$ je interieur gepimpt. In 2023 ook in Europa. Voor een nieuwe Tesla, maar ook als retrofit.

Iemand?


Haha, 30k?! Serieus? 😂 Echt alles waar Unplugged Performance ook maar iets mee te maken heeft is peperduur. Ziet er zeker prachtig uit hoor maar kan zeker ook voor veel minder geld worden gedaan, hooguit 5k. Snap echt niet hoe ze het lef hebben om er zoveel geld voor te vragen.
 
  • Like
Reactions: Dannietjoh
Snap echt niet hoe ze het lef hebben om er zoveel geld voor te vragen.
De naam. Unplugged Performance + von Holzhausen, en dan natuurlijk Banbü leder gebruiken.

Je kan in Europa natuurlijk voor minder ook een ander interieur voorzien, maar dan is dat niet met de naam von Holzhausen en Unplugged Performance.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
De naam. Unplugged Performance + von Holzhausen, en dan natuurlijk Banbü leder gebruiken.

Je kan in Europa natuurlijk voor minder ook een ander interieur voorzien, maar dan is dat niet met de naam von Holzhausen en Unplugged Performance.

Tja.. als daar iemand extra voor wil betalen. Unplugged betaal ik in ieder geval niets vanwege hun slechte support en het merk von Holzhausen kende ik nog niet eens.. 🤷‍♂️ Franz von Holzhausen ken ik natuurlijk dan wel maar die maakt geen tasjes volgens mij. 😅 Schijnbaar zijn vrouw wel zie ik nu, wist ik niet eens. 😁 Het is dan maar gewoon voor degene die geld over hebben neem ik aan, elke andere Tesla eigenaar gaat daar geen 30k aan uitgeven denk ik. 🤔 Zoveel meer wat je voor 30k kunt krijgen. Heb zelf in totaal nog niet eens zoveel uitgegeven aan modificaties en heb er toch al heel wat gedaan. 😄
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Vlug wat foto's genomen met de nieuwe zomerwielen.
20220622_150416.jpg


20220622_150222.jpg

20220622_112918.jpg
 
@Hayden Staat heel netjes met die nieuwe velgen! 👌 Past er goed bij aangezien je het chrome nog op de auto hebt. Mooi design ook en lekker veel concave. 😉 Zeker een goede keuze! 👍
Bedankt.
Was idd mijn bedoeling om een velg te kiezen die bij het chrome past maar toch ook contrast van het zwart met het wit van de lak.
Rijdt ook best nog comfortabel ism de Eibach Pro veren, had ik niet verwacht.
Geluid van de Hankook banden valt ook niet tegen.
Ben tevreden, op naar het volgende project 😉
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Bedankt.
Was idd mijn bedoeling om een velg te kiezen die bij het chrome past maar toch ook contrast van het zwart met het wit van de lak.
Rijdt ook best nog comfortabel ism de Eibach Pro veren, had ik niet verwacht.
Geluid van de Hankook banden valt ook niet tegen.
Ben tevreden, op naar het volgende project 😉
Is zeker goed gelukt dan. 👍 Fijn ook dat het qua rijden nog altijd goed aanvoelt, dat is naast de looks toch zeker ook belangrijk. 😁 Benieuwd wat je volgende project gaat zijn dan. 👀
 
  • Like
Reactions: Hayden
"Standaard" modificaties aan mijn kant, maar omdat ik er heel blij mee ben, deel ik het toch even. :)

Ik had een Midnight Grey met zilveren turbinevelgen en standaard audio. Wat ik heb laten doen:
  • velgen wisselen voor antraciet turbine velgen
  • type-aanduiding verwijderen
  • chrome delete
  • remklauwen rood spuiten incl Tesla tekst/logo
  • actieve subwoofer installeren incl remote
KUU5qrG.jpg

lDolmmK.jpg

EFAqEni.jpg

bbX2A1d.jpg

24kSrMo.jpg


De audio upgrade is mijns inziens een verplicht nummer voor iedereen die standaard audio heeft, enorm verschil en had ik eerder moeten doen.

De kosten:
  • chrome delete & aanduiding verwijderen: 500 incl btw
  • remklauwen spuiten + Tesla tekst/logo: 150 incl btw (ongeveer)
  • installatie sub (excl sub, kabels en high/low converter): 150 excl btw

Wat nu nog op de planning staat: dempen voorportieren, misschien andere voorspeakers en misschien licht tinten van alle ruiten exclusief voorruit.
 
Remklauwen (vier stuks) voor 150 incl btw is wel heel goedkoop. Heb je een adres?
Zeker, Jagers banden in Culemborg. Het was onderdeel van een grotere opdracht (wisselen velgen, reparatie velgen, kleine reparatie remklauwen) dus misschien dat ze iets meer rekenen als je enkel voor het spuiten komt, maar veel zal het niet zijn. Je moet de stickers overigens zelf bestellen, dat doen zij niet voor je. Heb ik gedaan bij Cheapstickers (en al mee gerekend in de prijs).
 
Gisteren een nieuwe carbon achterspoiler gemonteerd. Transport vanuit China duurde twee maanden. Ik had me al een beetje zorgen gemaakt hoe ik de OEM spoiler zonder lakschade zou kunnen verwijderen, maar dat was niet nodig. Ik stond eergisteren in de wasstraat en hoore een klap en toen lag de OEM achterspoiler los achter de auto... :( Die zal dus blijkbaar niet zo heel goed vast. Gelukkig geen lakschade opgelopen.
 

Attachments

  • 20220702_121159.jpg
    20220702_121159.jpg
    812.3 KB · Views: 76
  • 20220702_121219.jpg
    20220702_121219.jpg
    680.8 KB · Views: 84
  • 20220702_121246.jpg
    20220702_121246.jpg
    920.6 KB · Views: 89