Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Nature/Architecture foto's

This site may earn commission on affiliate links.
4AEF63A5-A259-4685-AE35-136FE9306A8E.jpeg


St. Andreasberg in Duitsland
 
Ben je daar nu nog?
Misschien kan je op de terugweg Elon Bear oppikken in Campogallian (hij zit daar in het hotel op een lift naar huis te wachten;))
Elon Bear across Europe (and beyond)

Neen, ondertussen aan het pendelen tussen Liechtenstein (werk) en Zwitserland (verblijf).
Maar als iemand Elon tot in de Rijnvallei krijgt in Zwitserland, kan ik wel gastheer (voor Elon en chauffeur) spelen en Elon overnemen.
 
Mocht er animo zijn voor een volgende editie... stuur me dan een pm.
Normaliter is de "inschrijving" al vol zodra ik het in het "vrienden appje" gepost heb... maar het lijkt me ook wel eens leuk om mensen mee te nemen die daar nog niet in zitten ;)

Vanuit de SuC Fluelen nog even naar het meer gelopen:
2121212121.JPG
Niet de mooiste natuurfoto maar wel een goed "sfeerbeeld" van het rijden op de oude Gotthardpas:
aaaaaaaaaaaaaaaaaa.JPG

Waar we met de Furka en de Nufenen pas het geluk hadden dat die op de dag dat we reden geopend waren... was de oude Gotthardpas helaas nog gesloten.... dus maar de nieuwe opgereden... ook leuk, maar meer een Snelweg met bochten....De volgende keer toch weer proberen de oude helemaal te rijden :)
 
Last edited: