Helaas is de service toch niet zo betrouwbaar als ik in het verleden heb aangenomen ...
Wat is er aan de hand? Nadat onze tesla op21 december 2013 was afgeleverd heb ik geïnformeerd naar de mogelijkheden om een onderhoudscontract af te sluiten. Dat kon, geen probleem, even een mailtje sturen naar de delivery specialist, in ons geval was dat Robert Siwalette. Dat heb ik gedaan op 21 januari 2014 en alles was in orde, de DS zou alles doorgeven.
Tijdje niets gehoord, de Tesla was nu aan een servicebeurt toe (de jaarlijkse, daar ging ik van uit, 50.000 km). Wat schetst mijn verbazing: nee, dat onderhoudscontract geldt alleen maar voor 20.000 beurten. En dus niet 1x per jaar.
Vervolgens heb ik van forumlid bpsmits via dit forum bericht gekregen dat hem -na overlegging van een amerikaanse mail- alsnog het servicecontract met onbeperkte kilometers was toegezegd.
Deze mail - met de toevoeging dat Elon Musk iets dergelijks in Amsterdam had geroepen - heb ik bij de Tesla Service in Tilburg ingediend. Tot mijn grote verbazing kreeg ik navolgende mail terug :scared:
--------------------------------------------------
Goedemorgen meneer van Irsen
Hopelijk heeft u een fijn weekend achter de rug.
Bij navraag bij mijn collega’s en manager moet ik u helaas melden dat het niet meer mogelijk is om een onderhoudscontract af te sluiten. Dit kan 30 dagen na levering van de Model S. Ook is het geen correcte informatie over het kilometers van het onderhoudscontract. Bij een onderhoudscontract moet er bij 20 000km een onderhoudsbeurt ingepland worden, natuurlijk is dit afhandelijk van de datum wanneer de Serice Center kan inplannen.
Wij hebben geen andere officiele informatie ontvangen, dus kunnen wij helaas ook niks aan deze procedures wijzigen.
Fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Kind regards,
Amelie Poelvoorde | Service Receptionist – Tilburg Service
Atlasstraat 7 – 9 | 5047 RG Tilburg, The Netherlands
T +31 13 799 94 00 M +31 6 115 940 11 E [email protected]
"-------------------------------------------------------------------------------------------------
A. ik wilde een onderhoudscontract afsluiten binnen 30 dagen en dat was akkoord!!!!
B. Ons is nooit iets anders verteld, dus we hebben geen boodschap aan toezeggingen ... Zo fraai heb ik hem nog nooit meegemaakt!!!
Waar kan ik een klacht indienen????
Wat is er aan de hand? Nadat onze tesla op21 december 2013 was afgeleverd heb ik geïnformeerd naar de mogelijkheden om een onderhoudscontract af te sluiten. Dat kon, geen probleem, even een mailtje sturen naar de delivery specialist, in ons geval was dat Robert Siwalette. Dat heb ik gedaan op 21 januari 2014 en alles was in orde, de DS zou alles doorgeven.
Tijdje niets gehoord, de Tesla was nu aan een servicebeurt toe (de jaarlijkse, daar ging ik van uit, 50.000 km). Wat schetst mijn verbazing: nee, dat onderhoudscontract geldt alleen maar voor 20.000 beurten. En dus niet 1x per jaar.
Vervolgens heb ik van forumlid bpsmits via dit forum bericht gekregen dat hem -na overlegging van een amerikaanse mail- alsnog het servicecontract met onbeperkte kilometers was toegezegd.
Deze mail - met de toevoeging dat Elon Musk iets dergelijks in Amsterdam had geroepen - heb ik bij de Tesla Service in Tilburg ingediend. Tot mijn grote verbazing kreeg ik navolgende mail terug :scared:
--------------------------------------------------
Goedemorgen meneer van Irsen
Hopelijk heeft u een fijn weekend achter de rug.
Bij navraag bij mijn collega’s en manager moet ik u helaas melden dat het niet meer mogelijk is om een onderhoudscontract af te sluiten. Dit kan 30 dagen na levering van de Model S. Ook is het geen correcte informatie over het kilometers van het onderhoudscontract. Bij een onderhoudscontract moet er bij 20 000km een onderhoudsbeurt ingepland worden, natuurlijk is dit afhandelijk van de datum wanneer de Serice Center kan inplannen.
Wij hebben geen andere officiele informatie ontvangen, dus kunnen wij helaas ook niks aan deze procedures wijzigen.
Fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Kind regards,
Amelie Poelvoorde | Service Receptionist – Tilburg Service
Atlasstraat 7 – 9 | 5047 RG Tilburg, The Netherlands
T +31 13 799 94 00 M +31 6 115 940 11 E [email protected]
"-------------------------------------------------------------------------------------------------
A. ik wilde een onderhoudscontract afsluiten binnen 30 dagen en dat was akkoord!!!!
B. Ons is nooit iets anders verteld, dus we hebben geen boodschap aan toezeggingen ... Zo fraai heb ik hem nog nooit meegemaakt!!!
Waar kan ik een klacht indienen????