Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Onderhoudscontract

This site may earn commission on affiliate links.
Het onderwerp komt af en toe naar boven in het algemene topic, maar ik lees eigenlijk vrij weinig posts meer over het Tesla onderhoudscontract, terwijl er inmiddels heel wat hier op het Benelux deel van het forum al in het bezit zijn van de Model S en dus binnen 30 dagen moeten beslissen. Ik heb toch nog wel wat vragen hierover die Tesla nog niet heeft kunnen beantwoorden.

Ik zie op het US deel van het forum berichten dat ook Tesla medewerkers bevestigen dat het 4 jaar contract NIET beperkt zou zijn tot 80.000 km, maar dat 4 servicebeurten over 4 jaar ook toegestaan is. (Ik zal eens terug gaan zoeken naar die quote). Maar ik zie dat nergens officieel terug.

- Heeft er al iemand zekerheid hierover ?

- Waarom hebben jullie wel of juist niet het Tesla onderhoudscontact genomen ?
 
Het onderwerp komt af en toe naar boven in het algemene topic, maar ik lees eigenlijk vrij weinig posts meer over het Tesla onderhoudscontract, terwijl er inmiddels heel wat hier op het Benelux deel van het forum al in het bezit zijn van de Model S en dus binnen 30 dagen moeten beslissen. Ik heb toch nog wel wat vragen hierover die Tesla nog niet heeft kunnen beantwoorden.

Ik zie op het US deel van het forum berichten dat ook Tesla medewerkers bevestigen dat het 4 jaar contract NIET beperkt zou zijn tot 80.000 km, maar dat 4 servicebeurten over 4 jaar ook toegestaan is. (Ik zal eens terug gaan zoeken naar die quote). Maar ik zie dat nergens officieel terug.

- Heeft er al iemand zekerheid hierover ?

- Waarom hebben jullie wel of juist niet het Tesla onderhoudscontact genomen ?

Daarover heb ik ook nog even nagedacht, maar ik blijf - met zowat iedereen - vinden dat de prijs per beurt gewoon onrealistisch hoog is. En wat valt er nu eigenlijk te onderhouden aan een MS, behalve een aantal inspecties? Dus ondanks dat ik een echte veelrijder wordt - ordegrootte 75.000km per jaar - ga ik zo goed als zeker toch geen servicepakket nemen. Heb het al eerder geschreven, ik heb er een beeld bij van een "James" in 3delig grijs die de ruitensproeiervloeistof gaat bijvullen...:mad: