Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Owners Club Nederland

This site may earn commission on affiliate links.
Komt er een nieuwe activiteit in November?

Komende zaterdag een dagtrip in Duitsland. :)

https://www.teslaownersclub.nl/events-1/dagtrip-duitsland

15 November een uitgebreide Borrel in Raamsdonksveer. :cool:

https://www.teslaownersclub.nl/events-1/tesla-owners-borrel

Daaraan voorafgaand komt er zeer waarschijnlijk een vrijwilligers bijeenkomst, waar we samen na kunnen denken hoe e.e.a. nog beter / leuker / handiger op te pakken is. Na korte introductie gaan we in groepjes verschillende thema's uitwerken. Deze komt dan met een apart ticket op de site, zodat we weten hoeveel mensen we kunnen verwachten.

Op dit moment zijn overigens we aan het bouwen aan een nieuwe site, die binnen een week of twee live zal zijn.
 
Was me ook al opgevallen, we waren de website opnieuw aan het opbouwen, die vandaag live is gegaan...
En omdat ze idd wel goed op de voorpagina stonden even niet de hoogste prioriteit.
Morgen komen daar ook de activiteiten weer correct op te staan.

De eerstkomende activiteit is de Borrel in Raamsdonksveer op 15 November van 1700-2000 u.
Vanaf 1400 wil ik ook graag samenkomen met diegenen die op wat voor manier dan ook willen ondersteunen.
 
7A20248D-696A-46D7-9F3D-74429637AF6A.jpeg
Moest helaas wat eerder weg, maar was zeker leuk en informatief
 
We werken aan een automatische antwoordmail na verwerking inschrijving. Zit niet standaard in het pakket.
Bij twijfel kun je altijd even mail sturen naar [email protected] ....
Indien ingeschreven voor de nieuwsbrief dan komt in de komende weken de ultieme bevestiging natuurlijk :)
Ik zal je sowieso zo nog even bellen :)
Super hoor!
Dank je wel. Hoop nog veel moois te beleven met het cluppie!
 
De eerste Nieuwsbrief is er!

Mocht iemand wel hebben ingeschreven maar hem niet hebben gehad.. dan is er een hele kleine kans dat inschrijving niet goed is gegaan, waarschijnlijker is het dat het hokje "nieuwsbrief" niet is aangevinkt. Bij twijfel even mailtje naar [email protected] of even een PM / mail / app / belletje naar mij ;-)
 

Attachments

  • Nieuwsbrief TOCNL december 2019.pdf
    135.4 KB · Views: 68
  • Like
Reactions: job-lek
We hebben inderdaad 33 drivers waarvan volgens de AVG het vinkje 'Nieuwsbrief' uit staat. Bij het opzetten van dit avontuur is er ICT technisch wat mis gegaan tussen de toenmalige site en het administratieve pakket. Dus als er een Driver is die graag ook nieuwsbrieven wil ontvangen dan graag bericht.
 
Is er iemand die regelmatig nabij P3 Schiphol komt en mee even uit de nood kan helpen?

Mijn auto staat er geparkeerd en ik zie de batterij gestaag dalen in de app. Ik heb een vermoeden waar dat kan aan liggen: ik heb de externe dashcams uitgetrokken toen we de auto achter lieten maar ben vergeten een doosje met seinlichten uit te trekken en die blijft vermoedelijk de 12V accu leeg trekken, en die wordt weer opgeladen door de 100kWh accu, tot die ook leeg is. Zover ik kan berekenen zullen beide accu's leeg zijn tegen dat we weer thuis zijn.

De auto staat dus op Schiphol lang parkeren P3. Ik kan via de app de frunk openen en dan kan iemand dat kabeltje losmaken, maar ik kan het dus niet vanuit hier...

Als er iemand wil omrijden en me uit de nood helpen hoor ik het graag per PM!
 
  • Like
Reactions: job-lek
Is er iemand die regelmatig nabij P3 Schiphol komt en mee even uit de nood kan helpen?

Mijn auto staat er geparkeerd en ik zie de batterij gestaag dalen in de app. Ik heb een vermoeden waar dat kan aan liggen: ik heb de externe dashcams uitgetrokken toen we de auto achter lieten maar ben vergeten een doosje met seinlichten uit te trekken en die blijft vermoedelijk de 12V accu leeg trekken, en die wordt weer opgeladen door de 100kWh accu, tot die ook leeg is. Zover ik kan berekenen zullen beide accu's leeg zijn tegen dat we weer thuis zijn.

De auto staat dus op Schiphol lang parkeren P3. Ik kan via de app de frunk openen en dan kan iemand dat kabeltje losmaken, maar ik kan het dus niet vanuit hier...

Als er iemand wil omrijden en me uit de nood helpen hoor ik het graag per PM!
Ik ben dus al gered door @Maarten !