Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Owners Club Nederland

This site may earn commission on affiliate links.
Zou het een leuk idee zijn om grootschalig slipcursus te organiseren dan kunnen we de slipschool afhuren voor een dag dat zal goedkoper zijn dan als je alleen een keer wilt leren slippen. Heb ooit in mijn mini de handrem aangetrokken s morgen om 6 uur in de sneeuw om te ervaren hoe hij zou reageren maar mijn dit speeltje durf ik dat niet aan. Verder ik ook een keer aquaplaning ervaren met mijn mini en dan reageer je in de eerste seconden anders dan je uitgelegd krijg tijdens je rijlessen.

meer mensen die dit leuk lijken? Ik ben niet in de mogelijkheid om dit te helpen organiseren ivm privé omstandigheden.
 
Is er inmiddels wat meer informatie over die inzamelingsactie op 4 april?

En graag niet slechts die link naar die oproep van het evenement, want dat legt niet uit wat er van de deelnemers verwacht wordt. Ik ben namelijk benieuwd naar de verwachting.

Er wordt een dag georganiseerd met meerdere activiteiten, waarbij geld wordt ingezameld voor het Amalia kinderziekenhuis.
Details worden nog met het ziekenhuis besproken, maar 1 van de activiteiten zal zijn dat er "drive experiences" (mensen kunnen meerijden maar niet zelf rijden dus geen proefritten) worden aangeboden, waardoor mensen kennis kunnen maken met EV rijden / Tesla rijden. Daarnaast is de vraag gesteld of we evt. vrijwilligers kunnen leveren voor informatievoorziening op de dag zelf. Esther ([email protected]) coördineert deze actie, en zij zal degenen die zich aangemeld hebben informeren zodra er meer details bekend zijn, en dan ook oplijnen wie bij welke deelactiviteit kan / wil helpen.
 
Zou het een leuk idee zijn om grootschalig slipcursus te organiseren dan kunnen we de slipschool afhuren voor een dag dat zal goedkoper zijn dan als je alleen een keer wilt leren slippen. Heb ooit in mijn mini de handrem aangetrokken s morgen om 6 uur in de sneeuw om te ervaren hoe hij zou reageren maar mijn dit speeltje durf ik dat niet aan. Verder ik ook een keer aquaplaning ervaren met mijn mini en dan reageer je in de eerste seconden anders dan je uitgelegd krijg tijdens je rijlessen.

meer mensen die dit leuk lijken? Ik ben niet in de mogelijkheid om dit te helpen organiseren ivm privé omstandigheden.
Dit zou echt super leuk zijn! In tegenstelling tot mijn vorige auto’s durf ik de Model S nu (nog) niet plankgas bochten door te trappen...
 
De Tesla owners Club Nederland wil een steentje bijdragen in deze uitdagende tijd.
En we doen dat graag met jullie samen.
Samen onze tijd en onze Tesla’s inzetten om anderen te helpen.
https://teslaownersclub.nl/charity/
Screenshot_20200504-144800_Edge s.jpg

Lees verder via Charity - Tesla Owners Club Netherland
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
Hallo iedereen, ik heb een vraag mbt een model 3 performance waar ik over nadenk om aan te kopen. Ik kom van een bmw 330 hybride. Ik zou graag willen weten of het het waard is om die optie van 6400 euro te nemen bovenop die autopilot, want wordt niet geholpen bij Tesla met een adequate uitleg of dit nu een meerwaarde bij ons is of niet. Ik zou gewoon willen weten of ik het moet nemen of niet of dat het een gimmick is (zoals die summon ga je toch niet gebruiken lijkt me).
 
Hallo iedereen, ik heb een vraag mbt een model 3 performance waar ik over nadenk om aan te kopen. Ik kom van een bmw 330 hybride. Ik zou graag willen weten of het het waard is om die optie van 6400 euro te nemen bovenop die autopilot, want wordt niet geholpen bij Tesla met een adequate uitleg of dit nu een meerwaarde bij ons is of niet. Ik zou gewoon willen weten of ik het moet nemen of niet of dat het een gimmick is (zoals die summon ga je toch niet gebruiken lijkt me).
Welkom hier op dit forum.
Ik heb zelf geen FSD maar misschien kan dit draadje helpen:
FSD kopen

Kijk ook eens in dit dit draadje:
Even voorstellen...
 
  • Helpful
Reactions: PaulusdB
Hallo iedereen, ik heb een vraag mbt een model 3 performance waar ik over nadenk om aan te kopen. Ik kom van een bmw 330 hybride. Ik zou graag willen weten of het het waard is om die optie van 6400 euro te nemen bovenop die autopilot, want wordt niet geholpen bij Tesla met een adequate uitleg of dit nu een meerwaarde bij ons is of niet. Ik zou gewoon willen weten of ik het moet nemen of niet of dat het een gimmick is (zoals die summon ga je toch niet gebruiken lijkt me).

Als je een leasebak hebt, dan is het een dure grap. 6400/4 = 1600 per jaar, om de auto “vanzelf” van baan te zien wisselen, nadat je de richtingaanwijzer hebt aangezet.

Is het eigendom, dan kan je het makkelijk over 6-10 jaar uitsmeren.

Ik heb het er, toen bij de koop, meteen bij gedaan, maar met het idee dat het een heel klein beetje “meebetalen” is aan de ontwikkeling van FSD.

Het is leuk om te hebben, maar, in dit stadium, nog niet heel erg bruikbaar.

Oh en je noemt die summon functie. Die is zo beperkt (werkt niet in de openbare ruimte), dat het eigenlijk onzin is. Tenzij je een nauwe garage op eigen terrein hebt, dan kan het nuttig zijn.
 
  • Helpful
Reactions: PaulusdB