Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Plaid

This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand of er al specificaties van de model S Plaid bekend zijn? En een geschatte prijs?

3 motoren, 7 zitter, duurder dan de Taycan maar niet duurder dan de Taycan Turbo S. Volgens Elon in productie ergens zomer 2020 dus ik vermoed ietsjes later :)

Persoonlijk denk ik ook de introductie van een nieuws pack zoals wellicht 120 of 125kWh en super condensator technologie. Vooral super condensator tech voor regeneratie om de batterijen te ontlasten.

Ik ben nieuwsgierig hoe ze het doen met de vering. Als je ziet hoe ontzettend laag de test voertuigen op de weg liggen dan kan ik me niet echt voorstellen dat ze momenteel met de Raven luchtvering rijden.
 
Kun je zien hoe scherp ze in de wind zeilen, als zo'n event een week vantevoren nog een week uitgesteld wordt. Alles is echt pas op het allerlaatste moment klaar.

Of het is een een PR stunt, negatieve aandacht rondom Tesla (net als bij de gebarste ruiten van de Cybertruck) krijgt meer tractie dan succesverhalen. Nu gaat in alle media staan dat Tesla zijn event moet uitstellen, waardoor ze weer gratis PR hebben voor de unveil van de Plaid. Ik denk nog steeds dat het Cybertruck incident van de gebarsten ruiten bewust is gedaan.
 
  • Like
Reactions: Maarten
Kun je zien hoe scherp ze in de wind zeilen, als zo'n event een week vantevoren nog een week uitgesteld wordt. Alles is echt pas op het allerlaatste moment klaar.

Of het is een een PR stunt, negatieve aandacht rondom Tesla (net als bij de gebarste ruiten van de Cybertruck) krijgt meer tractie dan succesverhalen. Nu gaat in alle media staan dat Tesla zijn event moet uitstellen, waardoor ze weer gratis PR hebben voor de unveil van de Plaid. Ik denk nog steeds dat het Cybertruck incident van de gebarsten ruiten bewust is gedaan.
Komt ook live stream van, dus gaat ook vast wel weer viral inderdaad.
 
Ok, deze had ik gemist. Let goed op de beelden, want enkelen gaan je bekend voorkomen. :)



20211029_231219.jpg